Pięć ofert na budowę drogi do terminalu kolejowego w Żurawicy
PODKARPACKIE. Inwestycja ma być realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”. PZDW oszacował koszt realizacji inwestycji na 102 000 000 zł.
Fot. Agata Godos
Zamówienie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności oraz robót budowlanych inwestycji - „Budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 881 łączącej drogę krajową nr 77 z terminalem kolejowym T1 w Żurawicy”.
Podzielono je na kilka zadań (za opisem przedmiotu zamówienia):
Zadanie podstawowe
„Zaprojektowanie nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 881 klasy GP o długości ok. 4,687 km łączącej drogę krajową nr 77 z terminalem kolejowym T1 w Żurawicy z uwzględnieniem wiaduktu kolejowego pod linią kolejową nr 91 Kraków Główny - Medyka, przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych.
Odcinek A: budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 881 o długości ok. 3,10 km (od km ok. 4+099 do końca opracowania objętego PFU w km ok. 7+217 wraz z niezbędnym dowiązaniem sytuacyjno-wysokościowym do istniejącej ul. Kwiatowej) oraz przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych.
Odcinek B: budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 881, długości ok. 1,57 km (od km ok. 2+530 do km ok. 4+099 wraz z niezbędnym dowiązaniem sytuacyjno-wysokościowym do istniejącego terenu i zagospodarowania), budową wiaduktu kolejowego pod linią kolejową nr 91 Kraków Główny - Medyka, przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych.
Ceny ofert: konsorcjum Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy i Remost z Dębicy - 66 259 279 zł; konsorcjum Antex z Lubyczy Królewskiej i Intop Tarnobrzeg - 73 190 685 zł; PBI Infrastruktura z Kraśnika - 75 046 090 zł; Strabag z Pruszkowa - 79 576 423 zł; konsorcjum Mirbud ze Skierniewic i Kobylarnia - 82 582 083 zł.
Zadanie objęte prawem opcji nr 1:
Zaprojektowanie i budowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 881 długości ok. 2,53 km (od km ok. 0+000 do km ok. 2+530 wraz z niezbędnym dowiązaniem sytuacyjno-wysokościowym do odcinka B zadania podstawowego), budową wiaduktu kolejowego pod linią kolejową nr 119 Żurawica i nr 125 Małkowice oraz przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych.
Ceny ofert: Ceny ofert: konsorcjum Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy i Remost z Dębicy - 52 116 218 zł; konsorcjum Antex z Lubyczy Królewskiej i Intop Tarnobrzeg - 62 496 358 zł; PBI Infrastruktura z Kraśnika - 61 552 960 zł; Strabag z Pruszkowa - 64 519 845 zł; konsorcjum Mirbud ze Skierniewic i Kobylarnia - 59 960 237 zł.
Zadanie objęte prawem opcji nr 2:
Zaprojektowanie i budowa odcinka drogi powiatowej DP2418R klasy L o długości ok.1,30 km łączącej zadanie podstawowe z ul. Kolejową w Żurawicy wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych”.
Ceny ofert: Ceny ofert: konsorcjum Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy i Remost z Dębicy - 9 157 824 zł; konsorcjum Antex z Lubyczy Królewskiej i Intop Tarnobrzeg - 12 246 319 zł; PBI Infrastruktura z Kraśnika - 13 049 153 zł zł; Strabag z Pruszkowa - 13 382 598 zł; konsorcjum Mirbud ze Skierniewic i Kobylarnia - 11 015 513 zł.
Szacowany czas trwania całej inwestycji to 44 miesiące.