Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Asystentka zarządu - sekretarka

Opublikowano: 2024-09-30 21:32:26, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

Zatrudnię

Asystentka zarządu / sekretarka

 

Zakres obowiązków na stanowisku:

- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu,

- nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów,

- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej

- przygotowanie pism, prezentacji, materiałów, współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,

- wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd.

 

Wymagania:

- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,

- znajomość języka angielskiego

- wykształcenie wyższe,

- biegłość w obsłudze pakietu MS Office (MS Word, MS Excel) i Internetu,

- umiejętność redagowania pism,

- doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy,

- skuteczna i precyzyjna komunikacja z pracownikami z różnych działów,

- koncentracja na zadaniach priorytetowych,

- elastyczność w podejściu do problemów i trudności,

- wysoka kultura osobista i biznesowa,

- dokładność, sumienność i dyskrecja,

- umiejętność radzenia sobie ze stresem

 

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

- atrakcyjne wynagrodzenie

 

Proszę o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego bezpośrednio na adres email : info@galeria-rzeszow.pl

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą RODO

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij