Asystentka zarządu - sekretarka
RZESZÓW.

Fot. pixabay/CC0
Zatrudnię
Asystentka zarządu / sekretarka
Zakres obowiązków na stanowisku:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu,
- nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów,
- prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- przygotowanie pism, prezentacji, materiałów, współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie,
- wykonywanie bieżących zadań zlecanych przez Zarząd.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego
- wykształcenie wyższe,
- biegłość w obsłudze pakietu MS Office (MS Word, MS Excel) i Internetu,
- umiejętność redagowania pism,
- doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy,
- skuteczna i precyzyjna komunikacja z pracownikami z różnych działów,
- koncentracja na zadaniach priorytetowych,
- elastyczność w podejściu do problemów i trudności,
- wysoka kultura osobista i biznesowa,
- dokładność, sumienność i dyskrecja,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
Proszę o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego bezpośrednio na adres email : info@galeria-rzeszow.pl
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą RODO
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij