G2A z nagrodami na eCommerce Awards 2024 w Londynie
G2A.COM, największa na świecie platforma marketplace z ofertą cyfrową, została wyróżniona w Londynie podczas prestiżowych eCommerce Awards 2024. Firma zdobyła główną nagrodę w kategorii Best Digital Marketing Campaign za kampanię Diversity promującą różnorodność w środowisku graczy oraz 3 miejsce w kategorii Payments Innovation of the Year za innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności cyfrowych.
Fot. G2A
Nagrodzona kampania Diversity była prowadzona globalnie ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego i hiszpańskiego. Skupiła się na promowaniu różnorodności wśród graczy, a także na uwypukleniu roli kobiet zatrudnionych w branży Tech/IT. Jej celem było zwiększenie świadomości dotyczącej dywersyfikacji branży gier oraz wsparcie obecności kobiet w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku. Kampania miała także zaprzeczyć powszechnie panującym stereotypom dotyczącym graczy - dane pokazują, że obecnie kobiety stanowią 45% tej społeczności w skali globalnej, a w Polsce nawet 47%. W G2A.COM pracuje ponad 400 osób, z czego niemal 40% to kobiety, a na stanowiskach kierowniczych to już 50%. Dla porównania, w USA kobiety na stanowiskach kierowniczych w branży eCommerce stanowią niecałe 32%. Zgodnie z uzasadnieniem jury, zaangażowanie w promocję równych szans i reprezentacji kobiet w branży technologicznej i gamingowej było jednym z głównych czynników, które przyczyniły się do przyznania tej nagrody. Kampania przyczyniła się do kilkunastoprocentowego wzrostu świadomości marki - w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, jednocześnie generując 18% wzrost ruchu bezpośredniego na marketplace.
Kampania Diversity była dla nas wyjątkowa. Cieszymy się, że została doceniona w branży, a także przez społeczność graczy, zarówno tych, którzy grają codziennie, jak również tych, którzy sięgają po cyfrową rozrywkę okazjonalnie - powiedziała Mona Kinal, chief marketing officer w G2A.COM. - Różnorodność nie jest dla nas pustym hasłem - to część naszej misji - chcemy zdemokratyzować cyfrową rozrywkę - uczynić ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy przekonań. Ta kampania jest dowodem, że można połączyć wartości z biznesową efektywnością, co przyniosło realne rezultaty w przypadku G2A.COM”.
Podium dla Płatniczej Innowacji
Wyróżnienie w kategorii Payments Innovation of the Year za trzecie miejsce jest równie istotne dla G2A.COM. Firma od lat inwestuje w rozwój rozwiązań płatniczych, aby sprostać wymaganiom globalnych konsumentów w 180 krajach, w jakich operuje. Platforma oferuje szeroki wachlarz globalnych oraz lokalnych metod płatności, uwzględniając przy tym specyfikę danego rynku - proponując użytkownikom najbardziej preferowaną przez nich metodę płatności. Dzięki temu umożliwia kupującym z całego świata bezpieczne i wygodne zakupy ofert cyfrowych, obsługując miliony transakcji miesięcznie.
- Zapewnienie 30 milionom użytkowników na całym świecie płynnego i bezpiecznego procesu płatniczego jest ogromnym wyzwaniem. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasze innowacje w zakresie płatności cyfrowych przynoszą realne korzyści. Dla nas to także motywacja, aby stale podnosić poprzeczkę” - podkreśla Dorota Wróbel z G2A.COM.
Organizowane od 2007 roku eCommerce Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń w branży handlu internetowego. Nagrody wyróżniają najlepsze innowacyjne projekty i produkty, które wyznaczają nowe standardy w e-commerce. G2A.COM odebrało swoje wyróżnienia podczas ceremonii, która odbyła się 18 września 2024 roku w Londynie.