Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Wybierz studia w WSPiA

Praca w urzędzie - sekretarz

Opublikowano: 2024-09-11 20:01:44, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

POWIAT RZESZOWSKI.

Fot. pixabay/CC0

Fot. pixabay/CC0

 

OR.2110.4.2024

WÓJT GMINY TRZEBOWNISKO ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Sekretarz Gminy

1. Wymaganie niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym vwrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe (mgr prawa lub administracji),

5) co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej, w tym co najmniej 2-letni staż na stanowisku kierowniczym w jednostkach administracji samorządowej lub co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

6) znajomość przepisów w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy, m.in. ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, kodeks pracy, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks wyborczy,

7) biegła znajomość obsługi komputera,

8) biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner itp.),

 

2. Wymagania dodatkowe:

l) umiejętność zarządzania zespołem pracowniczym, 2) umiejętność sprawnego organizowania pracy,

3) umiejętność opracowywania dokumentów urzędowych,

4) komunikatywność,

5) dyspozycyjność,

6) samodzielność,

7) odpowiedzialność.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku załatwia sprawy w przedmiocie:

l) zapewnienie przestrzegania przepisów prawa przez pracowników Urzędu,

2) sprawowanie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu oraz dyscypliną pracy,

3) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu, organizowanie ich współpracy,

4) zapewnienie sprawnej obsługi obywateli przez Urząd,

5) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,

6) prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,

7) nadzór nad prowadzeniem polityki kadrowej Urzędu,

8) przewodniczenie komisji rekrutacyjnej dla przeprowadzenia naboru pracowników,

9) przewodniczenie komisji egzam inacyjncj kończącej służbę przygotowawczą,

10) koordynacja spraw dotyczących oceny pracowników samorządowych,

1l) podejmowanie działań mających na celu doskonalenie kadr,

12) nadzór nad organizowaniem właściwych warunków funkcjonowania Urzędu, tj. warunków pracy, zabezpieczenia budynku i mienia znajdującego się w budynku,

13) przewodniczenie Komisji Inwentaryzacyjnej,

14) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i Zarządzeń Wójta Gminy,

15) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami, konsultacjami i spisami powszechnymi,

16) nadzór nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,

17) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy za wyjątkiem czynności wykonywanych przez przewodniczącego Rady Gminy (art. 8 ustawy o pracownikach samorządowych),

18) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.

 

4. Warunki pracy:

l) miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebownisko,

2) wymiar czasu pracy: pełny etat,

3) stanowisko: Sekretarz Gminy

4) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W Urzędzie Gminy Trzebownisko wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

l) list motywacyjny,

2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z kserokopią świadectw pracy, a w przypadku trwania zatrudnienia dokumentu poświadczającego zatrudnienie. W sytuacji prowadzenia działalności gospodarczej dokument potwierdzający jej prowadzenie,

4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

5) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

7) kserokopia dowodu osobistego,

8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy Trzebownisko, parter - pok. nr 7 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976 (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem:

„Dotyczy naboru na stanowisko: Sekretarz Gminy”.

 

7. Termin składania dokumentów:

Do 23 września 2024 r. do godz. 1630

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie, lub pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy, pok. nr 9, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17 77.13.700 lub 17 77.13.709.

 

8. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. I rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 1 19, str. l) zwanego dalej RODO, informujemy, że:

l. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Trzebownisko, z siedzibą w Trzebownisku, 36-001 Trzebownisko 976.

2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: daneosobowe@trzebownisko.pl

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. I lit. c) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. I lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/l)ana zgody — w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw.

5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogą być umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy Trzebownisko oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

7. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji.

8. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów (imię, nazwisko i adres zamieszkania), będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.

10. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

11. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO).

12. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

13. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 1 19, str. l) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Opis stanowiska pracy

 

1. Dane organizacyjne:

Urząd: Urząd Gminy Trzebownisko

Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy Wymiar czasu pracy: pełny etat

 

2. Cel istnienia stanowiska:

Stanowisko zostało utworzone w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy urzędu oraz realizowaniu polityki zarządzania zasobami ludzkimi.

 

3. Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku:

l) zapewnienie przestrzegania prawa przez pracowników Urzędu,

2) sprawowanie nadzoru nad organizacją i funkcjonowaniem Urzędu oraz dyscypliną pracy,

3) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu, organizowanie ich współpracy,

4) zapewnienie sprawnej obsługi obywateli przez Urząd,

5) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,

6) prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,

7) nadzór nad prowadzeniem polityki kadrowej Urzędu,

8) przewodniczenie komisji rekrutacyjnej dla przeprowadzenia naboru pracowników,

9) przewodniczenie komisji egzaminacyjnej kończącej służbę przygotowawczą,

1 0) koordynacja spraw dotyczących oceny pracowników samorządowych,

I l ) podejmowanie działań mających na celu doskonalenie kadr,

12) nadzór nad organizowaniem właściwych warunków funkcjonowania Urzędu tj. warunków pracy, zabezpieczenia budynku i mienia znajdującego się w budynku,

13) przewodniczenie Komisji Inwentaryzacyjnej,

14) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy,

15) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami, konsultacjami i spisami powszechnymi,

16) nadzór nad prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,

17) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy za wyjątkiem czynności wykonywanych przez przewodniczącego Rady Gminy (art. 8 ustawy o pracownikach samorządowych),

18) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.

 

4. Inicjatywa i samodzielność:

Od osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku wymaga się dużej samodzielności oraz umiejętności organizowania pracy oraz zarządzania zespołem pracowniczym.

 

5. Złożoność i kreatywność:

Sprawy związane z zakresem obowiązków na tym stanowisku wymagają znajomości odpowiednich przepisów prawnych, ich prawidłowej interpretacji oraz umiejętności ich stosowania w praktyce.

 

6. Kontakty i reprezentacja:

Kontakty wewnętrzne:

Wójtem Gminy, Zastępcą Wójta, ze Skarbnikiem Gminy, z Kierownikami Referatów, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy, z pracownikami Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, z sołtysami wsi,

Kontakty zewnętrzne: wg potrzeb,

 

7. Wymogi kwalifikacyjne:

wykształcenie wyższe (mgr prawa lub administracji), znajomość przepisów w zakresie obejmującym opis stanowiska pracy, umiejętność zarządzania zespołem pracowniczym, umiejętność sprawnej organizacji pracy, biegła znajomość obsługi komputera, biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych, umiejętność opracowywania dokumentów urzędowych, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność odpowiedzialność.

Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku obowiązany jest złożyć oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej.

 

8. Zasady współzależności służbowej:

Bezpośredni nadzór nad wykonywaniem zadań sprawuje Wójt Gminy.

 

9. Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt informatyczny: monitor, komputer z podłączeniem do sieci komputerowej, drukarka sieciowa, oprogramowanie biurowe: system operacyjny Windows, pakiet MS Office lub OpenOffice, środki łączności: telefon.

 

10. Fizyczne warunki pracy:

Warunki pracy zgodne z dokumentacją oceny ryzyka zawodowego na tym stanowisku.

 Do pobrania

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij