Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej
Marek Kuchciński, kandydat do Parlamentu Europejskiego
Daniel Obajtek - kandydat do Parlamentu Europejskiego

Osiem ofert na przebudowę DW 878 na odcinku Kielnarowa - Dylągówka

Opublikowano: 2024-03-26 13:21:23, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE. Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zamierza przeznaczyć na tę inwestycję 190 200 956 zł. W tym limicie zmieścił się tylko jeden oferent.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Na 175 933 578 zł wyceniło swoją ofertę konsorcjum firm: Antex II z Lubyczy Królewskiej, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „Erbedim” z Piotrkowa Trybunalskiego oraz Wysowa Mosty ze Stanisławowa Pierwszego. Tylko nieco ponad kwotą limitu znajduje się oferta firmy Strabag z Pruszkowa - 198 431 196 zł. Trzecia najtańsza oferta należy do firmy Swietelsky Rail Polska z Krakowa - 202 326 390 zł, zaś czwarta do Eurovii Polska (Bielany Wrocławskie) - 207 857 416 zł. Potem ceny ofert stopniowo rosną. Cena najdroższej oferty, konsorcjum PBI Infrastruktura z Kraśnika i PBI WMB z Sandomierza, wynosi 238 720 885 zł.

Krajowe Dni Pola 2024 - duża impreza rolnicza w Boguchwale

A nieco dokładniej - chodzi o rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 878 na odcinku od miejscowości Kielnarowa do Dylągówki. To w sumie blisko 14 km. Inwestycja posiada już decyzję ZRID, wydaną w lipcu tego roku. Będzie realizowana na terenie trzech gmin: Tyczyn, Hyźne i Błażowa.

 

Zakres robót ędzie obejmować m.in.: „budowę i przebudowę infrastruktury technicznej, budowę i przebudowę skrzyżowań z istniejącymi drogami, budowę dodatkowych jezdni, przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, budowę zatok autobusowych, budowę i przebudowę chodników, budowę przejść dla pieszych, budowę obiektów mostowych i przepustów pod drogami publicznymi, budowę konstrukcji oporowych, budowę elementów ochrony środowiska, przeniesienie kapliczek i krzyży, wycinkę kolidujących drzew i krzewów i nasadzenia kompensacyjne, przebudowę i zabezpieczenie kolidujących odcinków infrastruktury technicznej m.in. sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych, gazociągów, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej, budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogowego, budowę kanału technologicznego, rekultywację terenu”.

 

PZDW liczy na to, że inwestycję uda się rozpocząć w połowie przyszłego roku. Miałaby się zakończyć w w 2027 r.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij