Kaufland wdraża usługę K-Scan w marketach w województwie podkarpackim
Usługa K-Scan pozwala na samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfona
Pilotażowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce w sierpniu 2022 r. Od tego czasu usługa była rozwijana, przede wszystkim umożliwiono skanowanie produktów również przy pomocy własnego smartfona z aplikacją Kaufland, jak i wdrożano ją w kolejnych placówkach sieci. Tylko w styczniu br. ich lista wydłużyła się o trzynaście nowych lokalizacji, również z województwa podkarpackiego. Są to sklepy w Krośnie (ul. Niepodległości 6A) i Przemyślu (ul. Brudzewskiego 1).
- K-Scan to dla nas projekt długofalowy – dążymy do tego, aby usługa była dostępna dla możliwie jak największej grupy naszych klientów w całym kraju. Rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem w każdej lokalizacji, w której jest wdrażane, co dodatkowo potwierdza, że cyfryzacja sprzedaży to istotny, ogólnokrajowy trend konsumencki. Z początkiem roku dynamika wdrożeń znacząco przyspieszyła. Tylko w styczniu K-Scan zadebiutował aż w trzynastu lokalizacjach, czym zrealizowaliśmy pierwotne założenia dotyczące całego kwartału. Zapewniamy, że w nadchodzących miesiącach nie zwolnimy tempa– mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.