Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Milionowy pasażer na lotnisku w Jasionce

Opublikowano: 2023-12-29 00:35:25, przez: admin, w kategorii: Firmy

pochodzącej z Horyńca Zdroju Iwony Kurpiewskiej, która z mężem Robertem i synkiem Leosiem przyleciała rejsem Ryanaira z Manchesteru, zaśpiewała Justyna Steczkowska, gwiazda estrady rodem z Podkarpacia.

Pochodząca z Horyńca Zdroju Iwona Kurpiewska została milionowym pasażerem, odprawionym w tym roku w Porcie Lotniczym Rzeszów-Jasionka. Kobieta mężem Robertem i synkiem Leosiem przyleciała rejsem Ryanaira z Manchesteru.

Milionowa pasażerka dostała wiele nagród od spółki lotniskowej (zestaw walizek, pobyt w saloniku VIP) oraz partnerów, m.in. zestawy upominków od obecnych na lotnisku firm Baltona i Lagardere, które zapewniają pasażerom odpoczynek w strefach komercyjnych lotniska, voucher od biura podróży Coral Travel na wczasy z Jasionki czy weekend w Bieszczadach w hotelu Skalny SPA.

– Zrobiło mi się gorąco, oblały mnie poty, ale pomyślałam „cuda się zdarzają”. Jestem oczarowana, niezwykle mile zaskoczona, ale latam z Jasionki od kilkunastu lat i super jest widzieć progres, jaki zrobiło lotnisko. Nie tylko patrząc na sam terminal i otoczenie, ale także na obsługę – opowiadała bez tremy Iwona Kurpiewska.

Sama przyznała, że liczyła, iż zostanie milionowa pasażerką.

Wszyscy obecni na uroczystości - a niektórzy przyjechali na tę okazję z Rzeszowa - dostali kawałek toru. Na koniec zaśpiewała Justyna Steczkowska, znana piosenkarka rodem z Podkarpacia.

Do tej pory najlepszy wynik lotnisko osiągnęło w 2019 roku, gdy odprawiono 772 tys. osób. Potewm nastąpiły spadki, związane przede wszystkim z pandemią, co skutkowało zamknięciem wielu połączeń, ograniczeniem ruchu turystycznego.

Bardzo ciężko pracowaliśmy na ten cel, bez względu na okoliczności, jak pandemia czy wojna, konsekwentnie realizowaliśmy wcześniej przyjęty plan rozwoju spółki. Rozbudowaliśmy siatkę połączeń o oczekiwane kierunki, jak Rzym czy Mediolan, odbudowaliśmy ruch po pandemii połączeniami do Monachium czy Nowego Jorku i wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom naszych pasażerów, którzy chcą latać na wakacje z naszego lotniska. Konsekwentnie rozwijaliśmy więc segment czarterowy, który w kilka lat urósł od poziomu 60 tysięcy do 230 tysięcy osób rocznie. Dzięki temu wchodzimy do ekstraklasy lotnisk regionalnych i będziemy już inaczej postrzegani przez naszych partnerów biznesowych. Na ten sukces złożyła się dobra, zespołowa praca. Potrafimy sprawnie połączyć realizację dużych operacji cargo z rozwojem w segmencie pasażerskim – mówił Adam Hamryszczak, prezes Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.