Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studia podyplomowe na Politechnice Rzeszowskiej

Trzech chętnych na Inżyniera kontraktu budowy drogi obsługującej TSSE Euro-Park Wisłosan i Strategiczny Park Inwestycyjny w Stalowej Woli

Opublikowano: 2023-11-17 07:26:20, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE. Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zamierza przeznaczyć na to zadanie 3 826 530 zł.

Fot. PZDW (ilustracyjne)

Fot. PZDW (ilustracyjne)

 

Najtańszą z ofert złożyła firma ZDI z Zamościa. Krakowska INKO Consulting wyceniła już ofertę na 2 373 900 zł, zaś ZBM z Warszawy na 3 578 636 zł.

 

Całą inwestycje PZDW podzielił na zamówienie podstawowe oraz kilka na prawach opcji.

 

Zakres podstawowy obejmuje m.in.: budowę odcinka drogi wojewódzkiej o długości ok. 2,80 km do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 872 Łoniów - Nisko (wraz ze skrzyżowaniem), w tym: budowę drogi dwujezdniowej po nowym śladzie o parametrach GP; przebudowę istniejących dróg; budowę skrzyżowań z drogami publicznymi, w tym m.in. budowę 2 rond dwupasowych; budowę i przebudowę istniejących zjazdów, budowę zatok autobusowych oraz budowę lub przebudowę infrastruktury dla pieszych i rowerzystów.

Poznaj przewagę Comarch ERP XL

 

Do tego, oczywiście, dochodzi cała infrastruktura techniczna - jej budowa lub przebudowa.

 

Z kolei zadania objęte prawem opcji dotyczą: opcja nr 1 - zaprojektowanie i budowa odcinka drogi wojewódzkiej o długości ok. 3,50 km, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1027R - ul. Bojanowską (wraz ze skrzyżowaniem); opcja nr 2 - zaprojektowanie (lub opracowanie dokumentacji wykonawczej) i budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 872 Łoniów - Baranów Sandomierski - Majdan Królewski - Nowa Dęba - Bojanów - Nisko w m. Nisko wraz z przebudową, budową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych - odcinek od ul. Głowackiego w Nisku, do drogi wojewódzkiej nr 878 (była DK 19) I wreszcie opcja nr 3 - zaprojektowanie i budowa odcinka drogi wojewódzkiej o długości ok. 6,06 km, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 872 (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 878 koło węzła S19 Nisko Południe (wraz ze skrzyżowaniem).

 

O realizację inwestycji walczą cztery firmy: pruszkowski Strabag, Antex II z Lubyczy Królewskiej, dębickie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe oraz konsorcjum firm PBI Infrastruktura I PBI WMB.

 

Inwestycja będzie współfinansowana z programu: Rządowy Fundusz „Polski Ład”: Program Inwestycji Strategicznych. Jej koszt - wraz z dokumentacją projektową - oszacowano na 255 102 050 zł. Ceny ofert wskazują, że będzie znacznie drożej.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij