Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Program Czyste Powietrze - zobacz zasady naboru
Przystanek Czas na podkarpacką młodzież

Lubelska Synergia opracuje dla Przemyśla nową „Strategię marki i komunikacji marketingowej”

Opublikowano: 2022-12-07 11:22:08, przez: admin, w kategorii: Samorządy

PRZEMYŚL. Strategia ma dotyczyć lat 2024-2030. O kontrakt walczyło osiem firm z całej Polski.

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

Fot. UM Przemyśl (Grzegorz Karnas)

 

Miasto zarezerwowało na to zadanie 266 979 zł. W tym limicie zmieściło się sześciu oferentów. Ostatecznie wybrano najtańszą ofertę. Lubelska spółka Synergia zadeklarowała, że podejmie się realizacji zamówienia za jedynie 95 940 zł. Dodajmy jeszcze, że cena najdroższej oferty wynosiła ok. 306 tys. zł.

 

Opracowanie nowej strategii ma służyć późniejszemu przygotowaniu koncepcji marki opartej na opracowaniu spójnego, trwałego wizerunku, walorów i oferty turystycznej Przemyśla. Ma również pomóc w zdiagnozowaniu problemu miasta, „które jest atrakcyjne turystycznie i mogłoby czerpać z tego faktu znacząco większe korzyści, jednakże nie w pełni wykorzystuje posiadany w tym zakresie potencjał”.

 

Zanim powstanie samo opracowanie, Synergia będzie musiała przeprowadzić kilka badań dotyczących marki i wizerunku Przemyśla, m.in. badania tożsamości marki i wizerunku zewnętrznego Przemyśla wśród mieszkańców Polski oraz badania przyjazdowego ruchu turystycznego do Przemyśla w roku 2023. Rozpocząć się mają już w styczniu przyszłego roku i w sumie potrwają do połowy roku.

 

Po sporządzeniu cząstkowych raportów z tych badań, Synergia będzie już mogła przystąpić do opracowania właściwej analizy i strategii na przyszłość.

 

Gotowa strategia, już po konsultacjach społecznych, powinna być gotowa jesienią przyszłego roku.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij