Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Urzędnik w ZUS

Opublikowano: 2022-11-30 22:02:34, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

Sprawdź czy nie masz nadpłaty w ZUS-ie

 

Wydział Realizacji Dochodów

Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

Doradca ds. ulg i umorzeń

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności FAL w zakresie przyjmowania wniosków oraz bezpośrednich kontaktów z klientami.

 

Wymagania

Niezbędne: wykształcenie średnie

Mile widziane:

wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, ekonomia, administracja)

minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi lub obsługą klientów

Wymagania dodatkowe:

znajomość Ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

znajomość Ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej

znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego

orientacja na klienta

umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

umiejętność rozwiązywania problemów

 

Dołącz do nas jeśli jesteś osobą:

zorientowaną na cel i jakość

potrafisz skutecznie się komunikować

lubisz współpracować z różnorodnym zespołem

potrafisz dostosowywać się do zmian

stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu

oraz

potrafisz obsługiwać pakiet MS Office

być zorientowanym na klienta

rozwiązywać problemy

radzić sobie w trudnych sytuacjach

 

Wymagane dokumenty:

CV

list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat

dokumenty potwierdzające wykształcenie

dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (wymóg uzupełniający)

Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

 

Termin, do którego należy składać dokumenty 06-12-2022

 

Oferujemy

umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika

proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę rekrutacyjną

skontaktujemy się drogą mailową z osobami, które spełniają wymagania formalne

za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie

nadesłanych dokumentów nie zwracamy

dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób

z niepełnosprawnościami.

 

Wyposażenie stanowiska pracy:

sprzęt komputerowy,

sprzęt biurowy.

Warunki wykonywania pracy:

 

spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,

polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,

konieczność poruszania się po całym obiekcie,

konieczność odbywania podróży służbowych,

budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,

stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,

przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,

w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

 Aplikuj

.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij