Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w domu kultury

Opublikowano: 2022-09-27 21:54:57, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Rzeszowski Dom Kultury poszukuje dynamicznej i entuzjastycznej osoby na stanowisko specjalisty ds. organizacji imprez.

 

Wymagania

doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych,

umiejętność prowadzenia negocjacji,

komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz planowania,

umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,

odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i elastyczność,

umiejętność pracy pod presją czasu,

samodzielność,

biegła znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

doświadczenie w organizacji wydarzeń,

znajomość podstawowych zasad funkcjonowania instytucji kultury,

znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków

aktywny udział w przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań Rzeszowskiego Domu Kultury, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, spektakle, festiwale, eventy artystyczne itp.

przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in.: sporządzanie kosztorysów, kart imprez itp.

monitoring oferty rynkowej w zakresie kultury.

Oferujemy

stabilne zatrudnienie (umowa na pełny etat)

nagrody adekwatne do zaangażowania,

fundusz socjalny,

szansę na rozwój i szkolenia,

możliwość realizowania własnych pomysłów,

sympatyczny i kreatywny zespół.

Wymagane dokumenty

zgłoszenie winno obejmować CV

należy je przesłać na adres rekrutacja@rdk.rzeszow.pl do dnia 30 września 2022 r.

 

  .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij