Praca w domu kultury
RZESZÓW.
Rzeszowski Dom Kultury poszukuje dynamicznej i entuzjastycznej osoby na stanowisko specjalisty ds. organizacji imprez.
Wymagania
doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych,
umiejętność prowadzenia negocjacji,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz planowania,
umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie,
odpowiedzialność, sumienność, kreatywność i elastyczność,
umiejętność pracy pod presją czasu,
samodzielność,
biegła znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane
doświadczenie w organizacji wydarzeń,
znajomość podstawowych zasad funkcjonowania instytucji kultury,
znajomość języka angielskiego.
Zakres obowiązków
aktywny udział w przedsięwzięciach związanych z realizacją zadań Rzeszowskiego Domu Kultury, w tym organizacja i obsługa wydarzeń takich jak koncerty, spektakle, festiwale, eventy artystyczne itp.
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej organizowania imprez, m.in.: sporządzanie kosztorysów, kart imprez itp.
monitoring oferty rynkowej w zakresie kultury.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie (umowa na pełny etat)
nagrody adekwatne do zaangażowania,
fundusz socjalny,
szansę na rozwój i szkolenia,
możliwość realizowania własnych pomysłów,
sympatyczny i kreatywny zespół.
Wymagane dokumenty
zgłoszenie winno obejmować CV
należy je przesłać na adres rekrutacja@rdk.rzeszow.pl do dnia 30 września 2022 r.
.