Omega Pilzno wprowadza nowe logo
POWIAT DĘBICKI. Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej operatora logistycznego zbiega się z rocznicą 30-lecia działalności firmy.
Poprzedni znak przewoźnika oraz jego rozpoznawalne barwy (czerwony oraz żółty) funkcjonowały przez ponad 20 lat.
– Zmiana identyfikacji nie jest radykalna, bo jesteśmy przekonani, że nasze kolory oraz charakterystyczna „strzała” są dobrze rozpoznawalne w branży oraz kojarzą się ze stabilnością i solidnością – wyjaśnia Katarzyna Godawska, dyrektor marketingu Omega Pilzno. - Obok nowego logotypu dodaliśmy również hasło „Driving Global Business”, które tak naprawdę towarzyszy nam już od dłuższego czasu, a w procesie rebrandingu zdecydowaliśmy się na jego dodatkową ekspozycję i nadanie mu formy graficznej.
Przez 30 lat rozwoju Omega Pilzno urosła do rangi jednego z wiodących operatorów logistycznych w kraju, dla którego pracuje ponad 1000 osób. Firma dysponuje flotą 700 pojazdów ciężarowych, posiada 6 magazynów (160 tys. m2 powierzchni), agencję celną oraz dział spedycji morskiej. Dzięki szerokiej gamie usług może oferować kompleksową obsługę logistyczną w zasadzie na każdym etapie łańcucha dostaw.
Poza logotypem głównej spółki, zaprezentowano także identyfikację wizualną dwóch submarek: Omega Pilzno Food Logistics, która będzie zajmować się obsługą klientów z branży spożywczej oraz Omega Pilzno Rental, która świadczy usługi wynajmu ciągników siodłowych i naczep.
– Submarki to krok w stronę branżowej specjalizacji. Jesteśmy dojrzałą firmą, która potrafi jasno ukierunkować się na odpowiednie grupy docelowe i wykorzystać potencjał rynku. Widzimy go w obu tych obszarach naszej działalności- przekonuje Adam Godawski, prezes Omegi Pilzno.