Pracownik kancelaryjno-biurowy
MIELEC.
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 8
Ogłoszenie nr 103960 / 06.08.2022
Inspektor
Do spraw: ds. kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KPP w Mielcu
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ważne do 17 sierpnia 2022 r.
Osoba na tym stanowisku:
Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych na potrzeby postepowań przygotowawczych
Wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych Policji
Prowadzenie i ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej wpływającej do Wydziału Dochodzeniowo- Śledczego KPP w Mielcu
Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów i przesłanie ich do podmiotów współpracujących z KPP w Mielcu
Przygotowywanie i odbieranie przesyłek wewnętrznej poczty resortowej
Obsługa kancelaryjna sekretariatu
Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy Doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, NT/2000/XP, Windows 7, 10
Umiejętność obsługi poczty internetowej
Samodzielność
Odpowiedzialność
Znajomość przepisów:
Ustawy o Służbie Cywilnej
Ustawy o Policji
Terminowość i dyscyplina pracy
Umiejętność pracy w zespole
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe:
Znajomość podstaw prawa karnego, cywilnego i administracyjnego
Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Znajomość procedur w zakresie przechowywania dowodów rzeczowych przez Policję
Co oferujemy
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Stabilne zatrudnienie
Umowa o pracę
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazd tylko na zewnątrz budynku do wejścia głównego. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
Dodatkowe informacje
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
List motywacyjny podpisz odręcznie.
Oświadczenia powinny być zgodne z treścią zawartą w ogłoszeniu.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-weryfikację ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
-test wiedzy
-rozmowa kwalifikacyjna
Dokumenty niezbędne:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe:
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do 17 sierpnia 2022
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103960"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Mielcu
ul. Wyspiańskiego 8
39-300 Mielec
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 822 7361
Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2022
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policjiw Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;
3) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracyw służbie cywilnej;
4) jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;
5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu w zakresie realizacji procesu rekrutacji;
7)przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO
c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;
8) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanymz podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;
9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.
10) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danychw Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu:
a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Mielcu;
b) e-mailowo na adres: iod.mielec@rz.policja.gov.pl
11) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Do pobrania