Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik kancelaryjno-biurowy

Opublikowano: 2022-08-08 12:52:44, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

MIELEC.

 

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 8

Ogłoszenie nr 103960 / 06.08.2022

Inspektor

Do spraw: ds. kancelaryjno-biurowych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KPP w Mielcu

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ważne do 17 sierpnia 2022 r.

 

Osoba na tym stanowisku:

Prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych na potrzeby postepowań przygotowawczych

Wprowadzanie danych do systemów teleinformatycznych Policji

Prowadzenie i ewidencja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej wpływającej do Wydziału Dochodzeniowo- Śledczego KPP w Mielcu

Kompletowanie i przygotowywanie dokumentów i przesłanie ich do podmiotów współpracujących z KPP w Mielcu

Przygotowywanie i odbieranie przesyłek wewnętrznej poczty resortowej

Obsługa kancelaryjna sekretariatu

Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym

 

Wymagania niezbędne:

Wykształcenie: średnie

Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy Doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, NT/2000/XP, Windows 7, 10

Umiejętność obsługi poczty internetowej

Samodzielność

Odpowiedzialność

Znajomość przepisów:

Ustawy o Służbie Cywilnej

Ustawy o Policji

Terminowość i dyscyplina pracy

Umiejętność pracy w zespole

Posiadanie obywatelstwa polskiego

Korzystanie z pełni praw publicznych

Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagania dodatkowe:

Znajomość podstaw prawa karnego, cywilnego i administracyjnego

Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań

Znajomość procedur w zakresie przechowywania dowodów rzeczowych przez Policję

 

Co oferujemy

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Stabilne zatrudnienie

Umowa o pracę

 

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu-złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Warunki pracy

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazd tylko na zewnątrz budynku do wejścia głównego. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

 

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

List motywacyjny podpisz odręcznie.

 

Oświadczenia powinny być zgodne z treścią zawartą w ogłoszeniu.

 

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

-weryfikację ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych

-test wiedzy

-rozmowa kwalifikacyjna

 

Dokumenty niezbędne:

CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Kopie dokumentów potwierdzających wskazane doświadczenie zawodowe, długość i rodzaj doświadczenia np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dokumenty dodatkowe:

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Aplikuj do 17 sierpnia 2022

 

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103960"

na adres:

Komenda Powiatowa Policji w Mielcu

ul. Wyspiańskiego 8

39-300 Mielec

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

47 822 7361

Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2022

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzania o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policjiw Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 8, 39-300 Mielec;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko pracy na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej;

3) podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu Pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracyw służbie cywilnej;

4) jeżeli w dokumentach zostaną podane dodatkowe dane, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie. Zgodę w ten sposób wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie;

5) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu może zatrudnić na tym samym stanowisku inną osobę spośród kandydatów, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;

6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, w wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach mogą być podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie Komendy Powiatowej Policji w Mielcu w zakresie realizacji procesu rekrutacji;

7)przysługuje Pani/Panu prawo do:

a) żądania dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;

b) sprostowania swoich danych na podstawie art.16 RODO

c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO oraz ich usunięcia po ustaniu okresu przechowywania, w myśl obowiązujących przepisów;

8) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanym procesom związanymz podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu;

9) Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unia Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

10) W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danychw Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu:

a) listownie na adres Komendy Powiatowej Policji w Mielcu;

b) e-mailowo na adres: iod.mielec@rz.policja.gov.pl

11) W przypadku jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Do pobrania 

Wzory oświadczeń
 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij