Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Nową kładkę pieszo-rowerową nad Strugiem w Rzeszowie zaprojektuje Promost Consulting

Opublikowano: 2022-07-19 13:35:01, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Kładka ma połączyć ulice Jachowicza i Koło.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

O kontrakt walczyły trzy firmy: Promost Consulting z cena oferty - 262 974 zł (zamówienie podstawowe - 252 150 zł i opcja za późniejszy nadzór - 10 824 zł), Mostek - 287 601 zł (273 060 zł i 14 541 zł) oraz PBW Inżynieria z Wrocławia - aż 1 388 055 zł.

 

Wybór komisji przetargowej padł na ofertę Promost Consulting. Co prawda na lipcowej sesji Rady Miasta radni musieli zgodzić się na podniesienie miejskiego budżetu dla realizacji tego zadania, ale nie chodziło o duże pieniądze. Wcześniejszy limit wynosił 250 tys. zł.

 

Budowa kładki od ul. Jachowicza do ul. Koło wiązać się ma także z przebudową okolicznych dróg dojazdowych a także z późniejszą przebudową jednego ze skrzyżowań ul. Jachowicza.

 

Sama kładka pieszo rowerowa ma mieć ok. 33 m długości i 3 m szerokości. Zbudowana ma zostać m.in. z elementów kompozytowych. Dojazdy do samej kładki mają mieć ok. 3 m szerokości i dodatkowo (obustronnie) po 75 cm pobocza. Oczywiście trzeba będzie również odpowiednio ukształtować teren i zabezpieczyć oraz wzmocnić istniejące przy rzece skarpy.

 

Zamawiane opracowanie ma obejmować również m.in.: budowę(przebudowę) drogi dojazdowej - istniejąca droga ul. Jachowicza (publiczna droga powiatowa, klasy Z); przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych; budowę ścieżki pieszo rowerowej szerokości min. 3 m wraz z przejściami dla pieszych (w kierunku północnym od kładki, długość ok. 120 m; w kierunku południowym od kładki, długość ok. 100 m); budowę niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych wraz z przebudową kolidującej infrastruktury; budowę placu do zawracania na końcu projektowanej drogi o wymiarach 12,5x12,5 m; budowę oraz przebudowę oświetlenia i monitoringu ulic oraz kładki, a także opracowanie projektu podziału nieruchomości.

 

Projekt powinien być gotowy po 16 miesiącach od podpisania umowy z jego wykonawcą.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij