Pracownik biurowy na lotnisku
RZESZÓW, JASIONKA.
Specjalista ds. zamówień publicznych
Wymagania:
- minimum 5 lat stażu pracy, w tym min. 3 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja (mile widziane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),
- praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- bardzo dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, sumienność i samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres obowiązków:
- weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia,
- obsługa portalu e-zamówienia i Miniportalu;
- ogłaszanie postępowań w Dzienniku Urzędowym UE i Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia),
- zapraszanie wykonawców do udziału w postępowaniach w trybie określonym obowiązującymi przepisami,
- udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców i dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,
- współpraca z Komisją Przetargową na etapie przygotowywania dokumentacji postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w tym dokonywanie czynności badania i oceny ofert wykonawców oraz prowadzenie wymaganej korespondencji,
- współpraca z Radcą Prawnym w zakresie: wniesionych środków ochrony prawnej, rozwiązywania problemów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych,
- udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie PZP i wewnętrznych procedurach,
- przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb konkretnego postępowania przy uwzględnieniu jego specyfiki,
- organizowanie zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem, postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP,
- prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji postępowania,
- udzielanie wyjaśnień, prowadzenie korespondencji i przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli i audytu,
- przygotowywanie umów i aneksów umów handlowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- niezbędne specjalistyczne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS.
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 28.06.2022 r.
W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 13.07.2022 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy nadsyłać na adres e-mail:
rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” Sp. z o.o., 36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki.
Do pobrania
Załączniki: