Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik biurowy na lotnisku

Opublikowano: 2022-06-24 17:26:51, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW, JASIONKA.

 

Specjalista ds. zamówień publicznych

Wymagania:

- minimum 5 lat stażu pracy, w tym min. 3 lata doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku,

- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja (mile widziane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych),

- praktyczna znajomość Prawa zamówień publicznych i aktów wykonawczych,

- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,

- praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji,

- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,

- bardzo dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły, sumienność i samodzielność w wykonywaniu zleconych zadań,

- umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres obowiązków:

- weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia,

- obsługa portalu e-zamówienia i Miniportalu;

- ogłaszanie postępowań w Dzienniku Urzędowym UE i Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia),

- zapraszanie wykonawców do udziału w postępowaniach w trybie określonym obowiązującymi przepisami,

- udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców i dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,

- współpraca z Komisją Przetargową na etapie przygotowywania dokumentacji postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty w tym dokonywanie czynności badania i oceny ofert wykonawców oraz prowadzenie wymaganej korespondencji,

- współpraca z Radcą Prawnym w zakresie: wniesionych środków ochrony prawnej, rozwiązywania problemów prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych,

- udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie PZP i wewnętrznych procedurach,

- przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb konkretnego postępowania przy uwzględnieniu jego specyfiki,

- organizowanie zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem, postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP,

- prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji postępowania,

- udzielanie wyjaśnień, prowadzenie korespondencji i przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli i audytu,

- przygotowywanie umów i aneksów umów handlowych.

Oferujemy:

- umowę o pracę,

- niezbędne specjalistyczne szkolenia i certyfikaty,

- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,

- pakiety socjalne w ramach ZFŚS.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko i wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniać będą zarówno wymagania formalne określone w ogłoszeniu, jak i nasze oczekiwania. Nabór prowadzony jest w dwóch turach. Termin nadsyłania dokumentów dla pierwszej tury mija 28.06.2022 r.

W przypadku niewyłonienia kandydatów w pierwszej turze termin nadsyłania dokumentów dla drugiej tury mija 13.07.2022 r. Wymagane dokumenty wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (według załączonego wzoru) należy nadsyłać na adres e-mail:

rekrutacja@rzeszowairport.pl, lub listownie na adres Port Lotniczy „Rzeszów – Jasionka” Sp. z o.o., 36-002 Jasionka 942, albo dostarczyć osobiście do sekretariatu Spółki.

  Do pobrania

Załączniki:

Więcej o: praca biurowa

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij