Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Trwa nabór na studia na Politechnice Rzeszowskiej
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju
Oferta edukacyjna 2022/2023 - WSPIA

Kto zaprojektuje kładkę pieszo-rowerową na Strugu w Rzeszowie?

Opublikowano: 2022-06-18 19:23:48, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. O kontrakt walczą trzy firmy. Chociaż... jedna z nich wypisała się chyba z rywalizacji już na starcie.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Miasto oszacowało koszt opracowania dokumentacji na 250 tys. zł (plus późniejszą zapłatę za pełnienie nadzoru autorskiego). Najtańsze oferty złożyły dwie rzeszowskie firmy: Promost Consulting - 262 974 zł (zamówienie podstawowe - 252 150 zł i opcja za nadzór - 10 824 zł) oraz Mostek - 287 601 zł (273 060 zł i 14 541 zł). Trzecia oferta, PBW Inżynierii z Wrocławia nie będzie się już raczej liczyć. Jej cena to 1 388 055 zł.

 

Budowa kładki od ul. Jachowicza do ul. Koło wiązać się ma także z przebudową okolicznych dróg dojazdowych a także z późniejszą przebudową jednego ze skrzyżowań ul. Jachowicza.

II Ogólnopolski Konkurs dla Jednostek Samorządu Terytorialnego na Najbardziej Innowacyjny Energetycznie Samorząd – edycja 2022

 

Sama kładka pieszo rowerowa ma mieć ok. 33 m długości i 3 m szerokości. Zbudowana ma zostać m.in. z elementów kompozytowych. Dojazdy do samej kładki mają mieć ok. 3 m szerokości i dodatkowo (obustronnie) po 75 cm pobocza. Oczywiście trzeba będzie również odpowiednio ukształtować teren i zabezpieczyć oraz wzmocnić istniejące przy rzece skarpy.

 

Zamawiane opracowanie ma obejmować również m.in.: budowę(przebudowę) drogi dojazdowej - istniejąca droga ul. Jachowicza (publiczna droga powiatowa, klasy Z); przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych; budowę ścieżki pieszo rowerowej szerokości min. 3 m wraz z przejściami dla pieszych (w kierunku północnym od kładki, długość ok. 120 m; w kierunku południowym od kładki, długość ok. 100 m); budowę niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych wraz z przebudową kolidującej infrastruktury; budowę placu do zawracania na końcu projektowanej drogi o wymiarach 12,5x12,5 m; budowę oraz przebudowę oświetlenia i monitoringu ulic oraz kładki, a także opracowanie projektu podziału nieruchomości.

 

Projekt powinien być gotowy po 16 miesiącach od podpisania umowy z jego wykonawcą.

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij