Mamed Khalidov w reklamie Śnieżki Acryl-Putz - druga odsłona
DĘBICA. 17 czerwca rozpoczął się drugi etap trwającej od kwietnia kampanii reklamowej marki Śnieżka Acryl-Putz.
Hasłem reklam jest „W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”, a twarzą jest Mamed Khalidov - gwiazda sztuk walki MMA.
Kluczowym działaniem także teraz jest emisja spotów reklamowych w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel czy National Geographic). Koncepcja nowego filmu promocyjnego nawiązuje do reklamy, która zapoczątkowała tegoroczną kampanię. Jego bohaterami są ekipa remontowa i Mamed Khalidov. Film przedstawia zabawny dialog fachowców zajmujących się gładzeniem ścian oraz efekt końcowy prac zaprezentowany sportowcowi.
Poza telewizją, będą reklamy w prasie (także artykuły sponsorowane oraz w internecie (bannery, kanał YouTube, wyszukiwarki, VOD).
Wizerunek Mameda Khalidova jest spójny ze strategią marki. Celem komunikacji jest wywołanie u klienta naturalnego skojarzenia z perfekcyjnym oraz skutecznym w działaniu ekspertem.