Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Miasto zamawia projekt rozbudowy ul. Zawiszy w Rzeszowie. Powstanie tunel

Opublikowano: 2022-04-11 07:14:08, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Przedsięwzięcie ma dotyczyć rozbudowy tej ulicy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów, z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Zakres opracowania obejmuje budowę lub rozbudowę dróg publicznych (trzy zakresy) o łącznej długości ok. 1769 m

 

„Zakres 1: rozbudowa ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów (odcinek 1 - do skrzyżowania z budową drogi do ul. Boya Żeleńskiego) na długości ok. 381 m; rozbudowa ul. Zawiszy od ul. Podkarpackiej do ul. Architektów (odcinek 2) na długości ok. 732 m; budowa drogi od ul. Zawiszy do ul. Boya Żeleńskiego (odcinek 3) na długości ok. 113 m; przebudowa/rozbudowa ul. Podkarpackiej w niezbędnym zakresie do rozbudowy skrzyżowania z ul. Zawiszy - jeśli będzie to konieczne; przebudowa/rozbudowa skrzyżowania ul. Podkarpackiej z ul. Poznańską w niezbędnym zakresie - jeśli będzie to konieczne w związku z rozbudową/przebudową skrzyżowania ul. Podkarpackiej z ul. Zawiszy; przebudowa zaprojektowanego skrzyżowania drogi 1KDZ z ul. Zawiszy; budowa skrzyżowania ul. Zawiszy z projektowaną drogą w kierunku ul. Boya Żeleńskiego; budowa skrzyżowania projektowanej drogi z ul. Boya Żeleńskiego wraz z przebudową/rozbudową ul. Boya Żeleńskiego w niezbędnym zakresie; przebudowa/rozbudowa skrzyżowania ul. Zawiszy z ul. Architektów w niezbędnym zakresie 10. Rozbudowa przejazdu kolejowo-drogowego linii kolejowej nr 106 relacji Rzeszów Główny –Jasło, w leżącego ciągu rozbudowy ul. Zawiszy i dostosowanie go wymagań dla przejazdu kolejowo-drogowego (planowana kategoria B) - w przypadku konieczności; przebudowa infrastruktury i urządzeń sterowania ruchem kolejowym i dostosowanie jej do wymagań dla przejazdu kolejowo-drogowego w związku z rozbudową ul. Zawiszy - na warunkach uzyskanych od PKP na etapie prac projektowych (planowana kategoria B - przejazd kolejowo-drogowy, na którym ruch drogowy jest kierowany przy pomocy samoczynnych systemów przejazdowych, wyposażonych w sygnalizatory drogowe i rogatki zamykające ruch drogowy); jako alternatywne rozwiązanie - do przebudowy przejazdu kolejowo drogowego zasadnym może być - budowa drogowego obiektu inżynierskiego – tunelu, jako skrzyżowanie wielopoziomowe (droga przechodząca pod linią kolejową) - wybór wariantu do uzgodnienia z zamawiającym na etapie prac projektowych; jako alternatywne rozwiązanie - do przebudowy przejazdu kolejowo-drogowego zasadnym może być - budowa drogowego obiektu inżynierskiego (…); przebudowa akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z częścią ruchową na skrzyżowaniu ul. Podkarpackiej z ul. Poznańską - jeśli będzie to konieczne

 

Zakres II: Budowa drogi 1 KD na odcinku od 1 KZ (…) na długości ok. 243 m; przebudowa/rozbudowa ul. Podkarpackiej w niezbędnym zakresie do rozb. skrzyżowania z drogą 1KD - jeśli będzie to konieczne; budowa akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej wraz z częścią ruchową na skrzyżowaniu drogi 1KD z Podkarpacką - w przypadku konieczności

 

Zakres III: budowa drogi 1 KZ - II od ul. Podkarpackiej do ul. Zawiszy na długości ok. 300 m”.

 

Miasto chciałoby, aby cała dokumentacja była gotowa do 16 miesięcy od podpisania umowy. Szacunkowy koszt projektu to 350 tys. zł. Termin składania ofert wyznaczono na 9 maja.

 

Fot. pixabay

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij