Asystentka/asystent biura
RZESZÓW.
Zatrudnię asystentkę/asystenta biura:
Zakres obowiązków
Wsparcie w realizacji bieżących zadań,
Tworzenie ofert handlowych, dokumentów, zestawień, raportów, analiz,
Obsługa telefoniczna i emaliowa klientów biznesowych oraz indywidualnych
Obsługa bieżących spraw biurowych, umów, ofert i zamówień,
Zbieranie danych, ich analiza i raportowanie,
Organizacja wydarzeń, warsztatów, spotkań oraz podróży służbowych
Przygotowywanie ofert handlowych i pełnej dokumentacji przed i posprzedażowej
Mile widziane doświadczenie związane z księgowością i kadrami, a także znajomość branży szkoleniowej oraz IT
Wymagamy
Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe
Dobra znajomość Social Mediów oraz programów graficznych
Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie oraz kreatywność
Komunikatywność i samodzielność,
Dobra organizacja pracy
Dyspozycyjność
Oferujemy
Staż (okres próbny), następne stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Odpowiednie narzędzia pracy
Możliwości rozwoju w projektach na skalę europejską
Praca w systemie hybrydowym (biuro oraz zdanie)
Swoje CV proszę wysyłać wyłącznie na adres biuro@wyjdzprzedszereg.pl pisząc w temacie maila „Asystent/ka Biura”
Zastrzegam sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.