Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Liczby będą promować podkarpackie RPO

Opublikowano: 2013-05-23 12:30:19, przez: admin, w kategorii: Biznes

PODKARPACKIE. Rozpoczęła się kampania promująca efekty Regionalnego Programu Operacyjnego w 2013 roku. Prowadzi ją firma łódzka agencja DSK, która opracowała koncepcję. Za wybór mediów odpowiada jej podwykonawca Dom Mediowy M Connection, także z Łodzi.

Cyfry będą promować podkarpackie RPO

 

Wykonawca został wybrany w przetargu. Przetarg miał miał dwa kryteria – jakość i poziom kreacji oraz cena. Przy czym cena stanowiła tylko 40 proc. wagi. Jak przyznają Marta Matczyńska dyrektor Departamentu Rozwoju regionalnego i Robert Żołynia, jej zastępca, pozwoliło to wybór nie tyle najtańszej, co ewidentnie najlepszej oferty.

W przetargu startowało pięciu oferentów, w tym dwie z Podkarpacia. Oferta wybrana przez Urząd Marszałkowski kosztował 366 tys. zł. wszystko zostanie pokryte z RPO Pomoc Techniczna.

Głównym elementem pojawiającym się w kampanii będą cyfry symbolizujące konkretne wyniki – np. 33 doposażone placówki służby zdrowia, 68 kilometrów nowych dróg, 1555 kilometrów nowych sieci kanalizacyjnych. Towarzyszyć im będzie hasło „Podkarpackie. Cyfry mówią same za siebie”.

Cyfry w reklamach telewizyjnych i kinowych nie będą elementem graficznym, lecz będą animowane przez żywych ludzi. Jak to będzie wyglądać, zostało to zaprezentowane podczas konferencji prasowej w Urzędzie Marszałkowskim.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

- Kolorowe cyfry będą miłe w odbiorze – zapewnia Maciej S. Kowalczyk z M Connection.

W kampanii chodzi o wzrost świadomości na temat efektów Regionalnego Programu Operacyjnego, pokazanie jaki wpływ mają unijne fundusze na rozwój województwa i jakie korzyści odnosi każdy z mieszkańców. Ponadto województwo pokazane jest jako skuteczny beneficjent unijnych pieniędzy.

Kampania prowadzona będzie w Telewizji Rzeszów – jedynej stacji o zasięgu regionalnym. Przez miesiąc zostanie wyemitowanych 80 40 sekundowych spotów. Reklamy będzie można usłyszeć, w kilku stacjach radiowych (Radio Rzeszów, Radio Via, Eska, Leliwa, Akademickie Radio Rzeszów).

- Reklama radiowa uważana jest za nieinwazyjną – mówi Maciej Kowalczyk z M Connection. – Radio jest też ważnym medium przy kampaniach informacyjno-społecznych, a ta kampania właśnie taka jest.

Reklamy będą także w Multikinie w Rzeszowie, oraz na nośnikach outdoorowych czyli wielkich tablicach jak billboardy, miniboardy oraz citylightach (tablicach podświetlanych).

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

- To pozwoli dotrzeć do przechodniów czy kierowców – wyjaśnia Maciej Kowalczyk.

Kampania będzie prowadzona też w internecie, na portalach Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, a także nowyny24.pl. Kampanie będą geotargetowane, czyli wyświetlać mają się tylko w województwie podkarpackim.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij