Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Budimex zbuduje nową drogę pomiędzy obwodnicą Sanoka a drogą krajową nr 28

Opublikowano: 2021-10-21 14:25:13, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

SANOK. Na rozstrzygnięcie przetargu przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich trzeba było sporo poczekać. Nic dziwnego. PZDW oszacował koszt budowy na 18 300 000 zł. Tymczasem cena najtańszej oferty opiewała na 32 790 007 zł.

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PZDW

Zdjęcie ilustracyjne. Fot. PZDW

 

Ofertę tę złożył właśnie warszawski Budimex i była ona najtańszą spośród wszystkich sześciu, jakie wpłynęły na przetarg. Bo dalej było tylko gorzej. Eurovia Polska zaproponowała cenę 39 919 496 zł, Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe z Dębicy - 42 568 426 zł, konsorcjum firm Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie oraz Remost z Dębicy 49 639 233 zł, Polbud-Pomorze - 45 721 100 zł a Strabag - 47 580 799 zł.

 

Dziś (21.10.) jednak PZDW opublikowała swoją decyzję. Kontrakt trafi do Budimexu.

 

Przypomnijmy, inwestycja obejmuje budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 886 rozpoczynając na skrzyżowaniu rondo im. Zdzisława Beksińskiego, z zakończeniem na rondzie na obwodnicy.

 

W zakresie robót budowlanych są m.in.: „karczowanie pni po wycince drzew w liniach rozgraniczających inwestycję, wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami, aktualnymi zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej oraz z decyzją ZRID nowego odcinka drogi wojewódzkiej pomiędzy rondem Beksińskiego i obwodnicą Sanoka, budowę dróg dojazdowych, budowę zjazdów, budowę ścieżki rowerowej z dopuszczeniem ruchu pieszych stanowiącą dojście/dojazd do planowanej ul. Śródmiejskiej i istniejącej ul. Śniegowej wraz z pochylniami, budowę włączenia nowego odcinka DW 886 na rondzie im. Zdzisława Beksińskiego, budowę wiaduktu nad linią kolejową nr 108, budowę obiektu mostowego nad dopływem do Potoku Płowieckiego wraz z zabezpieczeniem koryta potoku, budowę przepustów, budowę przejść dla zwierząt i innych urządzeń ochrony środowiska, przebudowę infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanym odcinkiem nowej drogi wojewódzkiej nr 886 i istniejącej drogi w strefie budowanego wlotu skrzyżowania (rondo Beksińskiego), budowę oświetlenia ulicznego, budowę odwodnienia drogi (rowy, kanalizacja deszczowa) z wylotami do odbiorników, budowę urządzeń bezpieczeństwa i organizacji ruchu”.

 

Inwestycja powinna się zakończyć w 2023 r.

 

  .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij