Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Odpowiedzialny biznes w Pilkington

Opublikowano: 2013-04-21 23:08:09, przez: admin, w kategorii: Firmy

CHMIELÓW, SANDOMIERZ. Trzy projekty prowadzone przez spółki NSG Group w Polsce zostały wyróżnione w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2012”. Jest wśród nich „Program stażowy dla bezrobotnych”.

Fot. Wojciech CzechSzkolenie pracowników, Fot. NSG/Pilkington
Fot. Wojciech Czech

Fot. Wojciech Czech

 

Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) opublikowało jedenastą edycję raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki”. Raport opisuje działania pozabiznesowe podejmowane przez firmy na rzecz społeczeństwa, pracowników i środowiska naturalnego. Są trzy przedsięzwięcia NSG Group – producenta szkła dla budownictwa i motoryzacji, właściciela spółek Pilkington w Polsce w Sandomierzu u Chmielowie pod Tarnobrzegiem.

W kategorii rozwój społeczności lokalnej został wyróżniony „Program stażowy dla bezrobotnych” przeprowadzony w 2012 r. przez Pilkington Automotive.

- Nasz projekt był skierowany do osób bezrobotnych z regionu tarnobrzeskiego i sandomierskiego – mówi Monika Kuczyńska, dyrektor personalny NSG Group w Polsce i Czechach. - W ciągu 10 miesięcy 110 osób zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy odbyło czteromiesięczne staże w zakładach Pilkington Automotive. Kolejne 10 osób brało udział w programie stażowym w działach administracji. Po zakończeniu praktyk większość ze 120-osobowej grupy została zatrudniona w naszej firmie.

Raport FOB w tym roku po raz pierwszy wyróżnił długoletnie praktyki CSR prowadzone cyklicznie przez firmy. Są wśród nich „Dzień Bezpieczeństwa w NSG Group” oraz „Kampania edukacyjna na rzecz energooszczędnego i zrównoważonego budownictwa”. Pierwsza inicjatywa jest częścią długofalowego programu na rzecz podniesienia świadomości pracowników NSG Group w zakresie bezpieczeństwa i zapobiegania wypadkom przy pracy.

Drugi program tj. „Kampania na rzecz zrównoważonego i energooszczędnego budownictwa” jest prowadzona przez Pilkington Polska od ponad dwóch lat.

- Celem naszego projektu jest pogłębianie wiedzy społeczeństwa i środowisk branżowych na temat korzyści, jakie oferują nowoczesne produkty szklane” – mówi Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej na Europę w NSG Group. - W ramach kampanii informujemy w jaki sposób szkło może przyczyniać się do zmniejszania zużycia energii i poprawy komfortu użytkowania budynków.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij