Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pięciu chętnych na realizację prac na liniach kolejowych nr 120 i 123 Hurko-Krówniki

Opublikowano: 2021-07-27 15:45:42, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE. Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Medyka - Mościska II”.

Fot. plk-sa.pl (ilustracyjne)

Fot. plk-sa.pl (ilustracyjne)

 

A że inwestycja obejmuje branże: torową, odwodnienie, urządzenia sterowania ruchem kolejowym, obiekty inżynieryjne, elektroenergetyka i telekomunikacja, to i wartość kontraktu będzie spora.

 

Polskie Linie Kolejowe oszacowały koszt prac (projektowych i wykonawczych) na 32 544 714 zł. Co prawda żadna ze złożonych ofert nie zmieściła się w przyjętym limicie, ale dwie z nich nie są aż tak dużo droższe. Krakowska firma ZUE wyceniła swoją ofertę na 33 072 371 zł, a Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „Transkol” z Kielc na 33 426 864 zł. Ceny pozostałych ofert przekraczają wyznaczony limit już o kilka dobrych milionów. Konsorcjum firm „Torkol” z Tychów i Torrems” z Brodów Małych zażyczyło sobie 40 899 268 zł, konsorcjum Roverpol z warszawy i Roverpol Infraenstructuras z walencji w Hiszpanii 41 389 500 zł a Intop Warszawa aż 48 899 323 zł.

 

Zakres zamówienia spółki PKP PLK S.A. obejmuje wykonanie: „dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych i uzyskania dla niej wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji (za wyjątkiem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile będzie wymagana) i pozwoleń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej (…)”.

 

A owe roboty, to: „LK nr 120 Hurko - Krówniki: Stacja Krówniki: kompleksowa wymiana nawierzchni w torze nr 1, 3, 5, 5a, 7, 11, 13, 100; wymiana rozjazdów nr 1, 2, 3, 10, 11, 12, 21; wymiana oświetlenia przy torze nr 13 i głowic rozjazdowych wraz z liniami zasilającymi; wymiana urządzeń srk związanych z wymianą nawierzchni torowej; odbudowa rowów ziemnych.

 

Szlak Hurko - Krówniki: kompleksowa wymiana nawierzchni w torze nr 1; przebudowa przejazdu kolejowo - drogowego w km 0,215, wymiana nawierzchni na małogabarytową-gumową, oświetlenia i odwodnienia; rewitalizacja przepustów masywnych (…).

 

Stacja Hurko: wymiana rozjazdu nr 2 i oświetlenia

 

LK nr 123 Hurko - Krówniki: Stacja Krówniki: kompleksowa wymiana nawierzchni w torach nr 102, 104, tor łącznikowy Rz22 - ST1; wymiana rozjazdu nr 22; rewitalizacja przepustu masywnego w km 0,927; odbudowa rowów ziemnych; wymiana urządzeń srk zwiazanych z wymianą nawierzchni torowej.

 

Szlak Hurko - Krówniki: wymiana oświetlenia na przejeździe kat. „A” w km 0,670”.

 

Na realizację zamówienia wyłoniony wykonawca będzie miał ponad 700 dni.

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij