Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju
Akademia IT Sagitum - zapisz się na bezpłatne szkolenia

Koncerty w Filharmonii Podkarpackiej sponsoruje PGE

Opublikowano: 2021-05-28 20:29:22, przez: admin, w kategorii: Kultura

RZESZÓW. W całej Polsce instytucje kultury ponownie otwierają swoje podwoje dla miłośników sztuki. PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem "Kulturalna Grupa Energetyczna", aby wesprzeć filharmonie pod mecenatem PGE, powracające do normalnej działalności. 

Koncerty w Filharmonii Podkarpackiej sponsoruje PGE

 

Grupa PGE jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych mecenasów kultury wysokiej w kraju. Wspiera 13 filharmonii w całej Polsce, w tym Filharmonię Narodową w Warszawie. Wszystkie filharmonie, objęte mecenatem PGE przygotowały specjalne koncerty z okazji ich ponownego otwarcia.

Wspieramy filharmonie z całej Polski. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Po trudnym okresie, zamierzamy wesprzeć ich działalność także promocyjnie. W nowej kampanii zachęcamy Polaków do odwiedzania filharmonii i korzystania z ich kulturalnej oferty. Wspierajmy polską kulturę, polskie firmy i polską gospodarkę - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

28 i 29 maja w Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert symfoniczny od dyrekcją Andrzeja Boreyki z okazji 60. rocznicy debiutu kompozytorskiego Zygmunta Krauzego. Sponsorem koncertu jest PGE Polska Grupa Energetyczna.

28 maja w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej zagra Orkiestra Symfoniczna. W programie znajdą się między innymi utwory Piotra Czajkowskiego. Filharmonia Podkarpacka pod batutą Wojciecha Rodeka przygotowała natomiast koncert fortepianowy g-moll Józefa Wieniawskiego, a Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu zaprasza słuchaczy na wyjątkowe koncerty już od 23 maja.

Kampania reklamowa jest prowadzona na kanałach społecznościowych Grupy PGE, na YouTube, na platformach VOD oraz na TVP Kultura w postaci emisji 45 - sekundowego spotu. Dodatkowym wsparciem wizerunku są reklamy bannerowe na serwisach dopasowanych kontekstowo. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 24 maja i potrwają do 13 czerwca br. 45 - sekundowy spot przedstawia filharmoników i filharmonie z największych polskich miast.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij