Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Oferta wakacyjna Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

PBI Infrastruktura i PBI WMB zbudują łącznik od węzła Rzeszów Południe do S19

Opublikowano: 2021-05-10 15:11:37, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

POWIAT RZESZOWSKI. W Zarządzie Dróg Powiatowych w Rzeszowie długo się zastanawiano nad wyborem wykonawcy inwestycji. Oferty otwarto bowiem jeszcze w lutym.

PBI Infrastruktura i PBI WMB zbudują łącznik od węzła Rzeszów Południe do S19

 

Nic zresztą dziwnego. Starostwo na inwestycję zarezerwowało 15 134 159 zł. Do przetargu stanęło co prawda aż ośmiu wykonawców, ale ceny ofert zaczynały się 23 231 847 zł. Taką cenę zaproponowało zresztą właśnie konsorcjum firm PBI Infrastruktura z Kraśnika i PBI WMB z Sandomierza i to ona ostatecznie zdobyła w przetargu 100 punktów. Najdroższa oferta w postępowaniu wyceniona była na niemal 27 mln zł.

Instytut Polityki Energetycznej prowadzi projekt Historia Sektora Energii

Ogłoszenie rozstrzygnięcia nie musi jednak kończyć całej procedury. Trzy inne firmy mogą się zdecydować na zaskarżenie wyniku postępowania. Firma „Banimex” z Będzina z ceną oferty 23 340 905 zł uzbierała aż 99,72 punktów, „Eurovia Polska” z ofertą wycenioną na 23 406 289 zł zebrała ich 99,55 a dębickie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe (23 652 256 zł) - 98,93. W trakcie oceny cztery oferty zostały ostatecznie odrzucone.

Przypomnijmy, zakres zamówienia Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie obejmował: budowę jednojezdniowej drogi powiatowej o długości ok. 0,6 km; rozbudowę jednojezdniowych dróg powiatowych nr 1388R i 1409R na długości ok. 1,4 km; rozbudowę dróg powiatowych i gminnych na odcinkach dowiązania w niezbędnym zakresie; budowę trzech jednopoziomowych skrzyżowań typu rondo; rozbudowę jednego skrzyżowania jednopoziomowego na skrzyżowanie skanalizowane; (…); budowę i przebudowę chodników i ciągów pieszo-rowerowych na długości ok. 3 km; budowę ścieżek rowerowych na długości ok. 1,5 km; budowę siedmiu zatok autobusowych; budowę oświetlenia drogowego; rozbiórkę starego i budowę nowego mostu przez potok Lubcza (na granicy Racławówki i Niechobrza).

Inwestycja wymagać będzie oczywiście także innych robót, jeśli chodzi o infrastrukturę techniczną - odwodnienie terenu, budowę kanalizacji, itp.

Cena za wykonawstwo inwestycji to nie koniec kosztów, jakie trzeba będzie ponieść. W planach przetargowych na 2020 r. starostwo powiatowe oszacowało też koszt nadzoru inwestorskiego nad tą inwestycją. Miałby on kosztować ok. 555,5 tys. zł.

 .

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij