Urzędnik w Muzeum-Zamek w Łańcucie
ŁAŃCUT.
Specjalista działu spraw osobowych
Obowiązków:
- sporządzanie list płac, obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, deklaracji i raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników oraz zleceniobiorców;
- sporządzanie list płac wynikających z umów cywilnoprawnych;
- ewidencja zwolnień lekarskich i nadzór nad prawidłowością wypłacanych z tego tytułu należności;
- sporządzanie dokumentów do Urzędu Skarbowego i GUS;
- sporządzanie wymaganych przepisami prawa oraz Organizatorów muzeum sprawozdań, zestawień, raportów, analiz i wyliczeń;
- prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac;
- realizacja zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrekcję Muzeum lub osobę przez nią upoważnioną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, statutu i aktów normatywnych Muzeum.
Umowa o pracę na czas określony
Cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 800 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie wyższe lub średnie
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatkowych
- umiejętność obsługi komputera pakiet Office, Word, Excel, Płatnik
Adres: Muzeum Zamek w Łańcucie
ul. Zamkowa 1, 37-100 Łańcut
Numer telefonu: 17 225 20 08 ww. 130
E-mail: kadry@zamek-lancut.pl
ymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV (z adresem poczty elektronicznej i numerem telefonu kontaktowego)
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje oraz zdobyte doświadczenie zawodowe (dyplomy, świadectwa, certyfikaty)
3. Kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lata zatrudnienia na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
4. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną do dnia 15.04.2021 na adres: kadry@zamek-lancut.pl. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 225 20 08 w.130.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych dla celów rekrutacji poprzez zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej informacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
.