Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Usprawnij obsługę w swojej kancelarii dzięki oprogramowaniu dla prawników

Opublikowano: 2021-02-15 14:08:38, przez: admin, w kategorii: Ogłoszenia

W pracy w kancelarii liczy się czas. Jak można go zyskać? Poprzez sprawną organizację. Warto korzystać z oprogramowania dla prawników, które ułatwi nam codzienne działania.

Fot. materiał partneraFot. materiał partnera
Fot. materiał partnera

Fot. materiał partnera

 

Usprawniona praca w kancelarii prawniczej

W pracy prawnika liczy się czas. Terminy biegną nieubłaganie. Wielu z nich nie można przywrócić - ich "przegapienie" skutkować może przegraniem sprawy. Dlatego też w zawodzie, w którym nie można często nieskończonej pracy przełożyć na następny dzień, tak niezwykle ważna jest organizacja czasu. Warto mieć także na uwadze, że zazwyczaj prowadzi się kilka różnych spraw na raz, dotyczą też one zupełnie innych klientów. Dlatego sprawne działanie zespołu jest tu kluczowe.

Jak usprawnić pracę kancelarii? Przede wszystkim, zbudujmy zespół, którego członkowie będą wzajemnie się uzupełniać. Zadbajmy o to, aby obłożenie pracą nie było tak duże, iż wywiązanie się z obowiązków stanie się niemożliwe. Warto, budując zespół tak dobierać pracowników, abyśmy mogli obsługiwać sprawy z różnych dziedzin prawa, jednocześnie wypracowując system zastępstw w przypadku wystąpienia sytuacji nagłej.

To co usprawni pracę w kancelarii to organizacja - warto używać narzędzi, które nam w tym pomogą.

 

Narzędzie, które usprawni pracę w kancelarii

Usprawnianie pracy w kancelarii zacznijmy od dobrej organizacji. Przede wszystkim, chodzi tu o akta. Po pierwsze, muszą być one przechowywane w taki sposób, aby zapewnić im bezpieczeństwo - dane spraw i klientów są poufne. Po drugie, system musi pozwalać na łatwe nawigowanie w dokumentach. Kolejną kwestią jest kancelaryjny kalendarz - jego skrupulatne prowadzenie pomoże nam uniknąć trudnych sytuacji, kiedy to termin zostaje ominięty. W kwestiach organizacyjnych pomaga też przejrzysta komunikacja między pracownikami.

Wszystko brzmi świetnie, ale jak w praktyce zadbać o sprawną organizację? Na rynku dostępne są narzędzia do zarządzania pracą w kancelarii i usprawniania jej. Jedno z nich znajdziemy na stronie amberlo.io.

Amberlo to oprogramowanie dla prawników, które pozwoli zwiększyć efektywność i produktywność zespołu. Pomaga zaoszczędzić czas poświęcany czynnościom związanym z codziennym organizowaniem pracy. Z Amberlo zyskujemy możliwość zarządzania kancelarią nawet z home office. W programie możemy uporządkować skrzynkę pocztową tak, aby bez trudu znaleźć maile dotyczące konkretnej sprawy lub konkretnego klienta. Program ma funkcję inteligentnych linków do plików, znaczników, notatek - dzięki temu możliwe jest łatwe wyszukiwanie i przetwarzanie dokumentów dotyczących danej sprawy. W Amberlo możemy też zweryfikować poniesione koszty czy czas pracy poświęcony na konkretne czynności. Program ułatwia nam zarządzanie stawkami, a co za tym idzie - lepszą wycenę naszej pracy. Taka analiza zdecydowanie usprawnia pracę kancelarii. Ważne jest, że dokumentację możemy w programie przechowywać w chmurze - w bezpieczny sposób. Dzięki temu praca zdalna jest możliwa zawsze i wszędzie. Program wyposażono także w kalendarz prawny, pozwalający tworzyć podsumowania, zestawienia sprawiające, że mamy jeszcze większy poziom kontroli nad listą zadań.

Kancelaria prawna to miejsce, w którym odpowiednia organizacja stanowi jeden z najistotniejszych czynników wpływających na zawodowy sukces. Warto wyposażyć się w narzędzia, które pozwolą nam w lepszy sposób rozwiązać część administracyjno-technicznych kwestii.

Tekst promocyjny

 .

Więcej o: prawnicy

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij