Oferty na projekty przebudowy trzech odcinków drogi wojewódzkiej w Bieszczadach
BIESZCZADY, RZESZÓW. Chętnych na zaprojektowanie rozbudowy odcinków Radoszyce - Cisna, Cisna - Wetlina i Wetlina - Ustrzyki Górne nie brakuje.
Fot. PZDW (ilustracyjne)
Na przygotowanie dokumentacji projektowej (ze wszystkimi pozwoleniami) dla odcinka drogi wojewódzkiej 987 Radoszyce - Cisna Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zamierzał przeznaczyć 3,75 mln zł.
Realizacji zamówienia chciałoby się podjąć 5 wykonawców. Najtaniej wyceniła swoją ofertę Infra Project z Krosna - 4 165 149 zł. Ceny pozostałych ofert: Trasal (Rzeszów) - 4 383 720 zł, konsorcjum E&C (Dąbrowa Górnicza) i ProtechniCon (Kraków) - 4 390 485 zł, konsorcjum spółek Roden Road Design Polska (Warszawa, Budapeszt) - 4 490 151 zł i Promost Consulting (Rzeszów) - 4 892 940 zł.
Z kolei rozbudowę odcinka Cisna - Wetlina chciałyby zaprojektować cztery firmy. Limit cenowy PZDW wynosił to 2,7 mln zł. Cena najtańszej oferty, konsorcjum E&C i ProtechniCon, opiewa na 3 315 465 zł. Pozostali oferenci zaproponowali ceny: konsorcjum spółek Roden Road Design Polska (Warszawa, Budapeszt) - 3 363 963 zł, Trasal - 3 383 730 zł i Infra Project - 3 432 868 zł.
Zamówienie na projekt przebudowy ostatniego odcinka Wetlina - Ustrzyki Górne przyciągnęło najmniej oferentów, tylko trzech. Ich ceny: konsorcjum E&C i ProtechniCon - 2 950 155 zł, konsorcjum spółek Roden Road Design Polska (Warszawa, Budapeszt) - 2 851 004 zł oraz Trasal - 3 343 106 zł.
Tu założony limit PZDW wynosi 2,3 mln zł.