Urzędnik w ARiMR
POWIAT JASIELSKI.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Inspektor Podkarpacki Oddział Regionalny ARiMR / Jasielskie Biuro Powiatowe Wydział Działań Społecznych i Środowiskowych oraz Płatności Bezpośrednich Stanowisko pracy ds. obsługi wniosków -2 miejsce pracy: Jasło
Liczba poszukiwanych kandydatów /wymiar etatu: 1 osoba / pełny etat na czas określony w celu zastępstwa
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
-obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW oraz pomocy krajowej,
-sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,
-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności
w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,
-udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe,
- bardzo dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość zadań realizowanych przez ARiMR.
Wymagania pożądane:
- 6-12 m-cy stażu pracy w instytucjach związanych z rolnictwem oraz doświadczenie w pracy przy obsłudze wniosków związanych z funduszami europejskimi,
- znajomość zagadnień ekonomiczno-rolniczych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność, kultura osobista.
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy, dokładność
- dyspozycyjność, odpowiedzialność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy.
2. List motywacyjny.
3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (Treść oświadczenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)
4. Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy.
Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczeń dotyczących przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia, nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej
Dokumenty należy składać w terminie do: 25 listopada 2020 r. (liczy się data wpływu do ARiMR).
Listownie
pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Podkarpacki Oddział Regionalny
al. Tadeusza Rejtana 36
35-310 Rzeszów
z dopiskiem (na kopercie): Dokumenty dotyczące naboru: OR09/BP171/19/20
Osobiście
adres: Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa:
al. Tadeusza Rejtana 36 ( V piętro)
35-310 Rzeszów
(kancelaria czynna w godz.: 7.30- 15.30)
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru: OR09/BP171/19/20
Drogą elektroniczną na adres: rekrutacjaOR09@ARiMR.gov.pl
Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub niezwłocznie po zamknięciu naboru bez wyboru kandydata.
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie o terminie testu sprawdzającego wiedzę /rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku utrzymywania stanu epidemicznego, rozmowy kwalifikacyjne mogą być prowadzone
z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
ARiMR zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przeprowadzonego naboru w każdym czasie i bez podania przyczyny.
Dodatkowe informacje udzielane będą pod numerem tel. 13 448 42 81