Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Pracownik do spraw ubezpieczeń

Opublikowano: 2020-10-23 20:43:58, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Obowiązki

- obsługa platformy sprzedażowej powstającej w ramach projektu Wdrożenie systemu B2B/B2C automatyzujące procesy sprzedażowe z wykorzystaniem „machine learning”

- wykonywanie czynności agencyjnych związanych z zawieraniem i obsługą umów ubezpieczenia, - budowanie pozytywnych relacji z klientami, - promocja i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych.

Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana

Płaca: od 2 600 zł brutto

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- elastyczność,

- wysoka motywacja,

- doświadczenie w kontaktach z klientami,

- obsługa komputera i pakietu Microsoft Office,

komunikacja interpersonalna i asertywność

- doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach (min. 2 letnie),

- mile widziane uprawnienia agenta ubezpieczeniowego

Adres: Podkarpacki Dom Ubezpieczeń sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 5, 35-105 Rzeszów

E-mail: biuro@pdu24.pl

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij