Pracownik do spraw ubezpieczeń
RZESZÓW.
Obowiązki
- obsługa platformy sprzedażowej powstającej w ramach projektu Wdrożenie systemu B2B/B2C automatyzujące procesy sprzedażowe z wykorzystaniem „machine learning”
- wykonywanie czynności agencyjnych związanych z zawieraniem i obsługą umów ubezpieczenia, - budowanie pozytywnych relacji z klientami, - promocja i budowanie pozytywnego wizerunku firmy. oferta skierowana również dla osób niepełnosprawnych.
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Płaca: od 2 600 zł brutto
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- elastyczność,
- wysoka motywacja,
- doświadczenie w kontaktach z klientami,
- obsługa komputera i pakietu Microsoft Office,
komunikacja interpersonalna i asertywność
- doświadczenie w pracy w ubezpieczeniach (min. 2 letnie),
- mile widziane uprawnienia agenta ubezpieczeniowego
Adres: Podkarpacki Dom Ubezpieczeń sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 5, 35-105 Rzeszów
E-mail: biuro@pdu24.pl