Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Drugi przetarg na budowę w Przemyślu „Bike Town Trails”

Opublikowano: 2020-09-05 11:46:03, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PRZEMYŚL. Pierwsze postępowanie zostało unieważnione, chociaż cena jednaj z ofert wydawała się w zasięgu finansowym miasta.

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

Fot. Fb Bike Town Przemyśl

 

Limit miasta na tę inwestycję wynosił bowiem w pierwszym przetargu 475 385 zł. Białostocka firma zaproponowała cenę niewiele wyższą - 484 tys. zł. Drugi z oferentów już jednak mocno przestrzelił i wycenił swoją ofertę aż na 1 261 980 zł. Miasto po analizie obu ofert pierwszą z nich postanowiło jednak odrzucić, cena zaś drugiej była nie do przyjęcia.

Przypomnijmy - przedmiotem zamówienia jest „zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu, obiektu rekreacyjnego jakim jest zespół naturalnych, zrównoważonych kierunkowych ścieżek rowerowych typu „singletrack” z infrastrukturą towarzyszącą w postaci widokowego punktu odpoczynku i małej architektury w Przemyślu”. Prace projektowe i realizacja ścieżek rowerowych winna być zgodna z technologią opracowaną przez IMBA (International Mountain Bicycling Association).

Inwestycja planowana jest na miejskich działkach w rejonie ulic: Sanockiej, Pasteura, Kruhelskiej i Jana Karola Chodkiewicza.

Przewidywane jest wykonanie 6 tras rowerowych o zróżnicowanej trudności o łącznej długości około 4600 m.b. oraz tras dojazdowych: „Trasa Czerwona” „A-line”, trasa trudna, o oczekiwanej długości ok. 800 m, „Trasa Czarna”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 760 m, „Trasa Niebieska”, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 1320 m, „Trasa Zielona - Family-line”, trasa łatwa o oczekiwanej długości ok. 1170 m, „Trasa Szara” jako alternatywny odcinek trasy zielonej, trasa średnio trudna o oczekiwanej długości ok. 330 m, „Trasa Fioletowa - Northshore”, trasa trudna o oczekiwanej długości ok. 250 m. Trasy dojazdowe mają mieć długość ok. 250 m.

Przy projektowaniu tras wykonawca będzie musiał wziąć pod uwagę, że niektóre działki leżą na obszarze ochrony konserwatorskiej. Poza tym będzie też musiał wykonać badania geologiczne (na tym terenie znajdują się osuwiska) oraz postarać się o zgody środowiskowe (m.in. występowanie chronionego motyla modraszka).

Dodatkowo w ramach zamówienia powstać ma specjalna strona www i mobilna aplikacja.

Tym razem miasto czeka na oferty do 21 września. Przemyski „Bike Town Trails” miałby być gotowy do końca tego roku.

 

  

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij