Krakowska firma MDI przeprowadzi kampanię promocyjną Podkarpacia
RZESZÓW. Zamawia ją Urząd Marszałkowski. Kampania ma się skoncentrować na gospodarczych i turystycznych walorach naszego regionu.
Bieszczady, widok z Dwernika. Fot. Krzysztof Zajączkowski, podkarpackie.pl
Za realizację zamówienia samorząd wojewódzki zapłaci 2 088 540 zł. Limit przyjęty przez Urząd Marszałkowski wynosił 2,1 mln zł. Na przetarg wpłynęły cztery oferty od firm z Krakowa, Poznania i Warszawy. Ceny wszystkich zmieściły się w limicie, ale cena stanowiła jedynie 30 proc. możliwych do zdobycie punktów. Pozostała liczba punktów dotyczyła koncepcja całej kampanii promocyjnej. A tu oferta krakowskiej firmy MDI okazała się bezkonkurencyjna. Zdobyła w tej kategorii aż 68 proc. możliwych do zdobycia punktów, podczas gdy pozostałe oferty maksymalnie niecałe 22 proc.
Zamówienie samorządu wojewódzkiego obejmowało swym zakresem stworzenie koncepcji kampanii i późniejsze jej przeprowadzenie. No i oczywiście - potem - „wyspowiadanie się” z jej efektów.
Firma MDI będzie musiała stworzyć nowe hasło promocyjne i opracować logotyp całej kampanii. Opracowane materiały promocyjne trafić mają do wszystkich mediów, m.in. radia i telewizji. Swoją treścią mają podkreślać inwestycyjną atrakcyjność Podkarpacia a z drugiej strony przedstawiać walory np. przyrodnicze regionu.
Według dokumentacji przetargowej, Urząd Marszałkowski planuje przeprowadzić nową kampanię promocyjną Podkarpacia w trzech etapach: od 15 października do 15 grudnia tego roku, a później od 1 lutego do 31 marca oraz od 1 maja do 31 czerwca 2021 r.