Asystent, asystentka – oferta pracy
RZESZÓW.
Poszukiwany/a: Asystent/ka Zarządu
Jeżeli jesteś osobą świetnie zorganizowaną, dyspozycyjną, otwartą na współpracę, umiejącą odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy i jesteś mistrzem multitaskingu, ta praca jest dla Ciebie!
Jesteśmy polsko-brytyjską firmą, specjalizującą się w imporcie i eksporcie orzechów, suszonych owoców, ziaren i pestek. W naszej pracy zwracamy szczególną uwagę na wysoki poziom obsługi klienta, autentyczność oraz budowanie długofalowych relacji z naszymi kontrahentami. Szukamy do naszego zespołu nowej energicznej osoby, która wesprze Zarząd w jego codziennych obowiązkach.
Co będzie należało do Twoich podstawowych obowiązków:
- Wsparcie Zarządu w realizacji oraz organizacji bieżących i bardzo zróżnorodnych projektów
- Opieka nad sprawnym obiegiem dokumentów oraz ich archwizacja
- Organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza firmowego
- Organizacja podróży służbowych ( rezerwacja miejsc noclegowych, zakup biletów lotniczych, koordynacja transferów na miejscu)
- Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej, a także innych prac administracyjnych
- Przygotowanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
- Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz terminowe procesowanie dokumentów
- Realizacja zadań zleconych przez Zarząd oraz wykonywanie prac wspomagających pozostałe działy.
- Budowanie pozytywnego wizerunku w relacjach z biznesowymi partnerami
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Doskonałej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) Inny język (niemiecki, rosyjski, hiszpanski) będzie dodatkowym atutem.
- Bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności Outlook, Excel i Word
- Wzorowej organizacji swojego czasu pracy
- Skrupulatności
- Dyspozycyjności
- Umiejętności analitycznego myślenia, odpowiedzialności i samodzielności
- Nienagannej kultury osobistej
- Energii, otwartości, komunikatywności
- Prawo jazdy kat. B
- Nie jest wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
Jaki musisz być:
Bardzo dbamy, o pozytywną i nie korporacyjną atmosferę w pracy dlatego szukamy osób, które przekonają nas do siebie głównie osobowścią. Stawiamy na ludzi energicznych, nie konfliktowych, otwartych, uprzejmych dla których ważna jest praca całego zespołu.
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu umowę, o pracę ( preferujemy osoby, które mogą podjąć pracę od zaraz)
- Pracę w nowoczesnym i komfortowym biurze w centrum Rzeszowa
- Świetną atmosferę w kreatywnym i przyjaznym zespole
- Dużą samodzielność i realny wpływ na rozwój firmy
- Swobodny dress code
- Pracę od poniedziałku do czawartku od 8-16, a w piątki od 7-15 ( lubimy mieć szybciej weekend )
- Wyjazdy firmowe oraz imprezy integracyjne
- Nowoczesne narzędzia – laptop, telefon
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Szkolenia i wyjazdy, które będą mieć wpływ na Twój rozwój osobisty
- Pyszną kawę z ekspresu i dostęp do zdrowych orzeszków, pestek i suszonych owców
W jaki sposób będzie przebiegał proces rekrutacji:
Etap 1 – rozmowa telefoniczna
Etap 2 – rozmowa za pośrednictwem komunikatora SKYPE ( rozmowa częściowo będzie prowadzona w języku angielskim)
Etap 3 – zaproszenie do biura
Etap 4 – informacja zwrotna / podjęcie współpracy
Jeżeli po przeczytaniu tego ogłoszenia stwierdzasz, że to może być praca dla Ciebie prześlij nam swoje CV w języku angielskim ze zdjęciem i napisz w języku angielskim kilka słów o sobie (prosimy, aby list motywacyny miał luźny charakter i pomógł nam lepiej Cię poznać)
Adres na który należy przesłać CV: recruitment@derbyingredients.com W tytule e-maila prosimy wpisać nazwę stanowiska, którego dotyczy ogłoszenie.