Pracownik biurowy
RZESZÓW.
Opis: - obsługa komputera w tym w szczególności Microsoft office
- obsługa sprzętu biurowego(ksero skaner).
- mile widziane praktyczne doświadczenie z procesów administracyjno-biurowych oraz obsługi klienta.
- komunikatywność, solidność, dokładność a także miła aparycja, wysoka kultura osobista,
- samodzielność, umiejętność współpracy z innymi pracownikami
- sprawne wykonywani e poleconych zadania. Prawo jazdy kat B
Opis stanowiska:
- praca w biurze ubezpieczeń,
- nawiązywania relacji z potencjalnym klientem,
- tworzenie kalkulacji ofert,
- zawieranie polis spośród kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych,
- rozliczenie polis
- obsługa korespondencji
Miło widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
W ramach współpracy oferuję:
- stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o prace + prowizje
- wyposażenie: telefon + laptop oraz samochód do dyspozycji biura
- gwarantowany pakiet szkoleń startowych + cykliczne coaching wysokiej klasy managera.
Kontakt: office.compactubezpieczenia@gmail.com