Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Pożyczka obrotowa w Podkarpackim Funduszu Rozwoju
PGE Obrót. Stabilny i bezpieczny sprzedawca energii elektrycznej

Kolejny przetarg na budowę Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej na Podkarpaciu. PKP PLK próbują raz jeszcze!

Opublikowano: 2020-06-03 19:42:41, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

PODKARPACKIE. Pierwszy przetarg trzeba było unieważnić. Ceny ofert były... astronomiczne.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Zamówienie dotyczy zaprojektowania i wykonania robót dla zadania - „Budowa i modernizacja linii kolejowych oraz infrastruktury przystankowej realizowanego w ramach projektu „Budowa Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej”.

Przedsięwzięcie składa się z kilku części.

W ramach zadania zbudowana zostanie linia kolejowa do Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka wraz z niezbędną infrastrukturą. Nowa linia obejmuje: budowę ok. 5 km nowej linii kolejowej do Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka, budowę Przystanku Osobowego (PO) Park Technologiczny (z budową peronu jednokrawędziowego o długości 100 m i szerokości 3 m), budowę Stacji Port Lotniczy, z budową peronu wyspowego, dwukrawędziowego o długości 100 m i szerokości 11,55 m, budowę 4 przejazdów kolejowo-drogowych, budowę wiaduktu w ciągu projektowanej linii kolejowej nad DK nr 9.

Z kolei przebudowa linii kolejowej nr 71 na odcinku st. Kolbuszowa - st. Rzeszów Główny obejmuje: regulację toru w rejonie dobudowanej infrastruktury, dobudowę toru na potrzeby mijanki na PO Zaczernie oraz na bocznicy szlakowej PBSZ Widełka Orlen, budowę peronu jednokrawędziowego na stacji Kolbuszowa, budowę trzech nowych Przystanków Osobowych z budową peronów jednokrawędziowych w Kolbuszowej Górnej, Głogowie Młp na Osiedlu Niwa, w Zaczerniu oraz w Rzeszów Północny. Do tego przebudowany zostanie jeden z mostów kolejowych, inny powstanie od podstaw.

Przebudowa linii kolejowej nr 91 na odcinku st. Dębica - st. Przeworsk obejmuje: regulację toru w rejonie dobudowywanej infrastruktury, budowę czterech nowych przystanków osobowych z dwoma peronami jednokrawędziowymi w PO Sędziszów Małopolski Wschodni, Nowy PO Rzeszów Dworzysko, PO Rzeszów Północny i PO Rzeszów Wschodni, budowę nowego przejścia podziemnego.

Przebudowa linii kolejowej nr 106 na odcinku Rzeszów Główny - Strzyżów obejmuje: regulację toru w rejonie dobudowywanej infrastruktury, wykup gruntów oraz dobudowę dodatkowych torów na: PO Rzeszów Politechnika, PO Lutoryż, PO Glinik Charzewski (Zaborów, dwa tory na potrzeby mijanki), stacji Strzyżów, budowę pięciu nowych przystanków osobowych - PO Rzeszów Galeria, PO Rzeszów Osiedle Dąbrowskiego, PO Boguchwała, PO Lutoryż, PO Żarnowa, budowę/przebudowę peronów na PO Glinik Charzewski (Zaborów,dwa perony jednokrawędziowe) oraz na Stacji Strzyżów, przebudowę 5 przejazdów kolejowo-drogowych, budowę/przebudowę obiektów kolejowych m.in. wiaduktu.

Termin składania ofert wyznaczono tym razem na 6 lipca.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij