Zdalna obsługa firm w ING
Klienci korporacyjni ING Banku Śląskiego mogą zarządzać finansami swojej firmy całkowicie zdalnie, nie wychodząc z domu. System bankowości internetowej ING Business pozwala na pełną obsługę niezależnie od miejsca, w którym się znajdują i urządzenia, z którego korzystają.
- ING Business od wielu lat oferuje możliwość prowadzenia swojej firmy bez konieczności przychodzenia do oddziału czy spotykania się z doradcą. Teraz byliśmy w stanie łatwo i szybko przystosować nasze procesy do nowych warunków i przełączyć na zdalną obsługę również tych klientów, którzy wcześniej nie prowadzili swojej firmy w taki sposób – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za obszar klientów biznesowych.
- Nasi klienci już od dawna doceniają zdalne możliwości jakie oferuje nasz system. 98% kolejnych rachunków klienta otwieranych jest w ING Business, 96% kart jest zamawianych bezpośrednio w systemie i niemal połowa umów kredytowych jest tam podpisywana – dodał Michał Bolesławski.
Jedną z najważniejszych zalet systemu ING Business jest możliwość podpisywanie wszelkiej dokumentacji bankowej i wniosków bez konieczności wizyty w placówce oraz spotkania z doradcą bankowym. Użytkownicy podpisują dokumenty zgodnie z reprezentacją lub ustawieniami, korzystając z tych samych mechanizmów, które wykorzystywane są do autoryzacji logowania lub zleceń. Wystarczy skorzystać z odpowiedniej funkcji w systemie.
W sposób całkowicie zdalny, średnie i duże firmy oraz korporacje mogą również:
dodawać i usuwać użytkowników oraz zarządzać ich uprawnieniami do systemu, co jest ułatwieniem w przypadku niedostępności reprezentacji firmy;
zarządzać schematami akceptacji wykorzystywanymi do podpisywania wniosków i dyspozycji, a w razie nieobecności pracownika pozwala skopiować i przekazać uprawnienia innemu pracownikowi;
podpisywać umowy i składać dyspozycje;
sprawdzać status realizacji dyspozycji czy wniosku na każdym etapie;
przeglądać dokumenty;
wnioskować o nowy produkt dostępny na platformie ING Business.