Praca w kancelarii
RZESZÓW.
Kancelaria Notarialna Rzeszowie poszukuje pracownika w charakterze asystenta notariusza.
Zakres obowiązków asystenta:
- sporządzanie wypisów, odpisów dokumentów,
- przygotowywanie projektów aktów notarialnych, przygotowywanie wykazu dokumentów koniecznych do sporządzenia aktów notarialnych,
- bezpośrednia obsługa klienta, udzielanie informacji,
- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji oraz inne czynności związane z administracyjno-biurowym działem Kancelarii Notarialnej.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej - prosimy o nieaplikowanie kandydatów niespełniających niniejszego wymogu
- umiejętność obsługi programów MS Office oraz urządzeń biurowych (system RejNet)
- wysoka kultura osobista
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność pisania, redagowania i sprawdzania dokumentów
- dokładność, sumienność, odporność na stres, wykonywania zadań pod presją czasu, dyspozycyjności
Oferujemy :
- stabilne zatrudnienie
- możliwość rozwoju oraz doskonalenia zawodowego
- serdeczną atmosferę pracy
Prosimy o nadsyłanie CV i listów motywacyjnych na adres mailowy: anna.diana.pasterz@gmail.com
W dokumentach prosimy zawrzeć zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji.