Kolejny dyżur telefoniczny pracowników ZUS w Rzeszowie
RZESZÓW,
Fot. Pixabay/CC0
W związku z ograniczeniami w obsłudze klientów, a pojawiają się dużą liczba pytań ws. świadczeń z powodu opieki nad dzieckiem czy kwarantanny oraz w sprawach emerytalno-rentowych, w czwartek (2.04) odbędą się kolejne telefoniczne dyżury eksperckie rzeszowskiego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
- w sprawach dot. emerytur i rent w godz. 10:30 – 12:00
- w sprawach dot. zasiłków w godz. 12:30 – 14:00
Eksperci będą czekali na pytania pod nr tel. 17 858 61 85.
Od 18 marca Zakład uruchomił trzy nowe linie tematyczne pod nowymi numerami telefonów:
1. nr telefonu 22 290 87 01
- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
- obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
2. nr telefonu 22 290 87 02
- obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
3. nr telefonu 22 290 87 03
- obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej
Pod tymi numerami jesteśmy dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 - 15
Nadal do czynna jesy ogólnopolska linia telefoniczna pod nr. Tel. 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7-18.
Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 - Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 - Informacje dla płatników,
- 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
- 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców można skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów.
Kontakt do doradców: www.zus.pl/firmy/ulgi/umorzenia/doradca-w-sprawie-ulg-i-umorzen