Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Edulacka ekologiczna w ramach zadania Sadzenie drzew i krzewów miododajnych sposobem na ochronę bioróżnorodności w województwie podkarpackim

Koronawirus: Usługi pocztowe uległy zmianie

Opublikowano: 2020-03-23 18:31:39, przez: admin, w kategorii: Biznes

Na stronie www.poczta-polska.pl w jednym miejscu dostępne są wszystkie informacje dotyczące usług i nowych procedur wprowadzonych w związku z obowiązującym stanem epidemii.

Fot. Poczta Polska

Fot. Poczta Polska

 

Operator pocztowy wdrożył szereg rozwiązań mających na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa pracownikom, klientom i partnerom biznesowym. Będąc w stałym kontakcie z Głównym Inspektoratem Sanitarnym i innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo Polaków zdecydowano się m.in. na utworzenie w nich specjalnych stref bezpieczeństwa oraz zakup środków dezynfekujących, maseczek i jednorazowych rękawiczek dla pracowników. Wprowadzono nowe procedury przy potwierdzaniu obioru listów poleconych i paczek zastępując tradycyjny podpis 4 ostatnimi cyframi z dokumentu tożsamości.

– Na stronie internetowej Poczty pojawił się baner „Bezpieczna Poczta”, w tym miejscu zebraliśmy wszystkie ostatnie zmiany i informacje. Klienci mogą teraz w łatwy sposób zapoznać się z nowymi rozwiązaniami – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Z uwagi na podwyższoną absencję pracowników Poczta skróciła godziny pracy placówek  pocztowych. Zmianie uległy także możliwości nadawania przesyłek zagranicznych. Wobec braku możliwości transportu lotniczego Poczta organizuje transport lądowy i morski, przywracając możliwość wysłania przesyłek do państw Europy, Ameryki oraz Australii.

– Dziękuję klientom za zrozumienie i stosowanie naszych zaleceń. W tym wyjątkowym czasie staramy się utrzymać ciągłość działania i świadczenia usług. Część pracowników pozostała w domach z uwagi na stan zdrowia lub obowiązki rodzicielskie, pozostali pocztowcy doręczają listy paczki, emerytury, obsługują klientów w placówkach najlepiej, jak to możliwe w obecnej sytuacji – zapewnia Justyna Siwek.

Poczta Polska będzie na bieżąco informować o kolejnych zmianach. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Spółki www.poczta-polska.pl lub w mediach społecznościowych www.facebook.com/pocztapolska.

W razie dodatkowych pytań warto skontaktować się z konsultantami, którzy odpowiedzą na pytania i udzielą aktualnych informacji o usługach:

801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora)

(+48) 438 420 600 z telefonów komórkowych oraz z telefonów stacjonarnych krajowych i zagranicznych (opłata wg cennika operatora)

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–20:00 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij