Santander Bank Polska – rozwiązania na czas koronawirusa
Propozycja dla firm i dla klientów indywidualnych.
Fot. Santander Bank Polska
Dla małych i średnich firm od 19 marca br. wprowadził możliwość wnioskowania o karencję w spłacie kapitału kredytów ratalnych na 3 lub 6 miesięcy - do wyboru przez klienta. Zawieszony kapitał zostanie rozłożony proporcjonalnie na pozostały okres kredytowania, przy czym ostateczny termin spłaty kredytu nie zmieni się. W okresie karencji klient płaci tylko raty odsetkowe. Wnioski można składać przez telefon, wkrótce będzie to też możliwe w bankowości internetowej.
Posiadaczom kredytów w rachunku bieżącym automatycznie bank przedłuża je na kolejne dwa miesiące, jeśli termin kredytu wkrótce się kończy. Nie pobiera za to opłaty, nie jest wymagany aneks. Jeśli ktoś nie chce skorzystać z przedłużenia, wystarczy, że nas o tym poinformuje.
Wraz inFakt, dostarczającym usługę eKsięgowości, bank uruchomił bezpłatną infolinię. Klienci, w rozmowie z księgowymi, mogą otrzymać informacje o rządowych rozwiązań osłonowych, zasiłkach dla przedsiębiorców czy możliwości zdalnej obsługi księgowej. Kontakt: santander@infakt.pl Infolinia: 22 307 80 10
Klienci indywidualni mogą otrzymać odroczenie spłaty raty kapitałowej kredytów gotówkowych i hipotecznych.
W najbliższych dniach klienci Santander będą mogli składać wnioski odroczenie spłaty raty kapitałowej na okres 3 lub 6 miesięcy:
- przez telefon w Multikanałowym Centrum Komunikacji pod numerem 1 9999
- w Santander Internet
- w oddziale banku lub w placówce partnerskiej.
Aby ułatwić dostęp do gotówki, Santander wprowadził zwolnienie z opłaty za wypłatę z obcych bankomatów oraz zniósł opłatę za cashback.
Od 19 i 20 marca karty płatnicze są także gotowe do płatności zbliżeniowych do 100 zł bez PIN.