Kongres Public Relations 2020 już za dwa miesiące
Jak będzie wyglądała przyszłość CSR? Jakie narzędzia będą wykorzystywane w komunikacji działań z zakresu odpowiedzialności społecznej? W jakich przypadkach CSR może przynieść firmie więcej szkód niż korzyści? O tym będzie mowa podczas XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
Kongres odbędzie się w Rzeszowie w dniach 23-24 kwietnia 2020 roku. Temat przewodni tegorocznej edycji to „Corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe”.
Według badania przeprowadzonego w 2019 r. przez Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW oraz Exacto Sp. z o.o. wśród agencji PR, 15,2% z nich deklaruje, że zajmuje się w swojej działalności realizacją projektów CSR. Ta gałąź jest na tyle istotna dla branży, że podczas badania wykonanego podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations obszar CSR został wskazany jako interesujący.
- W ostatnich latach obserwujemy trend, że społeczeństwo zaczyna na nowo krytycznie patrzeć na kwestie bezrefleksyjnego konsumpcjonizmu i eksploatację dóbr naturalnych. Rośnie w nas świadomość ekologiczna, odpowiedzialność za wspólne dobro i zrównoważony rozwój - mówi dr hab. prof. UW. Dariusz Tworzydło, organizator Kongresu PR. - To, w jaki sposób organizacje wykorzystają szanse na rozwój w oparciu o poszanowanie środowiska oraz społecznych oczekiwań, będzie miało wpływ na ich funkcjonowanie na rynku.
Na XX Kongresie Profesjonalistów Public Relations w roli ekspertów wystąpią m.in. Monika Kulik, ekspert ds. społecznej odpowiedzialności biznesu Orange Polska; Grzegorz Szczepański, prezes Związku Firm Public Relations; Małgorzata Mejer PR manager w Procter & Gamble; Edyta Krysiuk-Kowalczyk z Danone Waters; Arkadiusz Mierzwa z Jeronimo Martins Polska.
Zgłoszenia na wydarzenie przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce zgłoszenia. Na stronie dostępny jest również szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełna lista prelegentów.
Organizator: Newsline Sp. z o.o.
Partner Główny: Press-Service Monitoring Mediów,
Partnerzy: Orange Polska, SuperDrob
Patroni medialni: TVP 3 Rzeszów, Radio Via, gruparmf.pl, biznesistyl.pl, Dwumiesięcznik VIP Biznes I Styl, wirtualnemedia.pl, Fundacja Internet PR, OOH Magazine, Miesięcznik Manager, portalmedialny.pl, marketingprzykawie.pl, medialnaperspektywa.pl, publicrelations.pl, marketingdlaciebie.pl, marketingmiejsca.pl, ceo.com.pl, admonkey.pl, fintek.pl, Wolny Rynek, magazynlbq.pl, Imperium Kobiet, Fundacja Managerska Creative, vip4u.pl, Marketing i Rynek, Czasopismo Naukowe RSK, tygrysybiznesu.pl, naszbiznes24.pl, Signs.pl, gospodarkapodkarpacka.pl.