Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Michał Wiśniewski w reklamie elektromarketów Avans

Opublikowano: 2012-12-01 11:45:17, przez: admin, w kategorii: Firmy

TARNOBRZEG. Mocny, wyrazisty i nieszablonowy przekaz utrzymany w konwencji rewolucji obalającej stary porządek to koncepcja ruszającej dziś (sobota, 1 grudnia) dużej kampanii reklamowej sieci Avans. Twarzą marki elektromarketów po raz kolejny został Michał Wiśniewski.

Michał Wiśniewski w reklamie elektromarketów Avans

Nieprzypadkowo firma wybrała znanego w showbiznesie prowokatora, bowiem on wpisuje się w nową strategię sieci, zakładającą intensywną ekspansję, dynamiczny rozwój oraz zupełnie nowe podejście do zakupów w kategorii Multimedia/RTV/AGD.

Scenariusz kampanii podkreśla rewolucyjną zmianę w branży jaką niesie za sobą mocniejsze wkroczenie do gry sieci Avans. Cała kampania promuje przede wszystkim sprzedaż internetową jako bezpiecznego i zaufanego kanału zakupów sprzętu multimedia/RTV/AGD.

- Kampania ma zobrazować zupełnie nową strategię dla marki Avans – rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce - mówi Arkadiusz Tomala, wiceprezes Avans sp. z o.o. - Dlatego też atrybutem tej kampanii stały się mur (symbolizujący stagnację na rynku), młot (burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży) oraz wyrazisty celebryta czyli Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem Avans.Chcemy też przekonać klientów, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, jeśli dokonuje się ich pod brandem Avans

Sieć Avans to obecnie ponad 200 elektromarketów, sklep internetowy avans.pl oraz punkty odbioru osobistego dostępne w największych aglomeracjach. Na kampanię składają się spoty telewizyjne oraz szeroko zakrojone działania w innych mediach.

Reklamę telewizyjną na zlecenie Avans przygotowała agencja DEMO Effective Launching, spot wyreżyserował Kuba Łubniewski, a za produkcję filmu odpowiedzialna była Alvernia Studios – nowoczesne studio filmowe, łączące kompleksowe usługi filmowe z inwestycjami we własne produkcje i koprodukcje.

ac

Zobacz reklamy

http://www.youtube.com/watch?v=n8lM2SGYkK8

http://www.youtube.com/watch?v=Ck1oFj6ycq0

http://www.youtube.com/watch?v=PnEwm0QrUZU

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij