Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

W Rzeszowie rozpoczął się Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Opublikowano: 2019-11-28 16:16:34, przez: admin, w kategorii: Samorządy

RZESZÓW. To już IX edycja tego wydarzenia. Kongres zakończy się 29 listopada.

W Rzeszowie rozpoczął się Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

 

Wydarzenie odbywa się w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Temat przewodni, dotyczący obecności promocyjnej samorządów w social mediach, najwidoczniej zwrócił uwagę lokalnych samorządowców, bo szybko okazało się, że na sali trzeba było dostawiać kolejne krzesła.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

I uczestnicy paneli na pewno nie są i nie będą zawiedzeni. Swoją wiedzę, spostrzeżenia, podpowiedzi przekazują im bowiem praktycy. Ci, którzy zajmują się tego rodzaju działalnością zawodowo. Na zlecenie samorządów, ale i korporacji, często o zasięgu globalnym.

Co prawda niektórym może się wydawać, że część z tego co przekazują prelegenci, to oczywistości. Kiedy jednak pojawiają się przykłady - dobrych i tych nietrafionych - kampanii promocyjnych, kiedy pojawia się analiza przyczyn porażek, odnajdywanie momentów, w których popełniane są błędy, okazuje się, że o tworzeniu kampanii promocyjnych (zwłaszcza w social mediach), trzeba jednak mieć jakieś pojęcie. A choćby i dlatego, że efekty kampanii czasem rozmijają się z oczekiwaniami. Pytanie dlaczego? I czy odpowiednio reagując w trakcie nagłego „kryzysu”, nie można jeszcze sytuacji odwrócić i przekuć kampanię w sukces. Sporo na ten temat mówił dziś np. Robert Stępowski, redaktor naczelny MarketingMiejsca.com.pl.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

Można się było dziś także dowiedzieć jak poprawnie tworzyć kampanię promocyjną w internecie, ale głównie w social mediach, które rządzą się jeszcze bardziej specyficznymi zasadami. Na jakie i na ile pytań trzeba sobie wcześniej odpowiedzieć. Jak spojrzeć później na zebrane informacje i na ich podstawie dobrać odpowiednie narzędzia, język do trafionej promocyjnej komunikacji z odbiorcą. Tu, krok po kroku - a właściwie doliczyliśmy się 7 owych kroków - zasady budowy strategii promocyjnej tłumaczyli m.in. Katarzyna Stempniak i Maciej Sawicki, specjaliści z White Bits. 

Promocja, samorządów i regionów, na dobre zdaje się już przenosić do internetu i social mediów. Stare narzędzia przestają już być skuteczne w komunikacji, a co gorsze generują znaczne koszty. A pieniędzy na promocję, jak zauważył np. Robert Stępowski, w najbliższym czasie może w samorządach trochę brakować (pewne zmiany w prawie, niekorzystne dla samorządów posunięcia rządu). Wypada więc wiedzieć, jak odnaleźć się z promocją swojego regionu, gminy, miasta właśnie w social mediach.  

Organizatorem kongresu jest firma Exacto oraz samorządy - wojewódzki i miejski w Rzeszowie.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij