Pracownik cywilny policji

Opublikowano: 2019-10-25 12:47:13, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

TARNOBRZEG.

 

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Ogłoszenie o naborze nr 56305

 

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor do spraw: gospodarki mandatowej oraz księgowości Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej Wydział Prewencji

 

Miejsce wykonywania pracy:

Tarnobrzeg

Adres urzędu:

39-400 Tarnobrzeg

ul. 1-go Maja 2

 

WARUNKI PRACY

-praca administracyjno-biurowa

-praca jednozmianowa

-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin

-naturalne i sztuczne oświetlenie

-obsługa urządzeń biurowych

-praca w pozycji siedzącej

Stanowisko pracy usytuowane na trzecim piętrze, wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony jest w windę.

 

ZAKRES ZADAŃ

kompleksowa realizacja zadań w zakresie gospodarki mandatowej

prowadzenie całości dokumentacji księgowej Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej dla trzech jednostek Policji: KMP Tarnobrzeg, KPP Stalowa Wola, KPP Nisko

prowadzenie dzienników korespondencyjnych Wydziału Prewencji

przygotowywanie dokumentacji Wydziału Prewencji do archiwum

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: średnie ekonomiczne

- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w administracji publicznej

- znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy, o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych , o zasobie archiwalnym i archiwach

- znajomość przepisów z zakresu postępowania mandatowego oraz gospodarki mandatowej

- posiadanie wiedzy, umiejętności i doświadczenia w obszarze księgowania i rachunkowości

- znajomość podstaw pracy kancelaryjnej oraz archiwizacyjnej

- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

- organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

Wykształcenie: wyższe ekonomiczno-informatyczne

doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w administracji publicznej

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2019

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

ul. 1-go Maja 2

39-400 Tarnobrzeg

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji tel. 15 8513305

Kontakt do inspektora ochrony danych: Naczelnik Wydziału Wspomagającego tel.15 8513201

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Wspomagający

Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

telefon do kontaktu 15 8513360

 

Do pobrania: WZORY OŚWIADCZEŃ:

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

http://nabory.kprm.gov.pl/uploads/owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej.pdf

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij