Będzie akcja promocyjna ZG PKS
RZESZÓW. Związkowi udało się trochę zaoszczędzić, bo liczyło się z kosztem ponad 100 tys. zł.
Na ogłoszony przez Związek Gmin PKS wpłynęły cztery oferty. Trzy z nich mieściły się w wyznaczonym limicie cenowym (100,6 tys. zł), jedna nieznacznie go przekraczała. Po analizie ofert związek zdecydował się na tę złożoną przez szczecińską firmę Sun&More, wyceniona na 86,4 tys. zł.
Kampania informacyjno - promocyjna dotyczy projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF” i dofinansowana jest ze środków unijnych w ramach RPO WP.
Wkrótce pojawią się więc materiały promocyjne w lokalnych mediach, w tym spoty promocyjne, w wybranych miejscach w przestrzeni publicznej bilbordy, plakaty i ulotki informacyjne dotyczące projektu transportowego ROF. Firma opracuje również logo kampanii oraz wzory m.in. papieru firmowego i teczek ofertowych.