Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Studia podyplomowe na Politechnice Rzeszowskiej

Kampania marketingowa G2A nagrodzona na Golden Drum Festival

Opublikowano: 2019-10-23 14:21:31, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW, SŁOWENIA. Reklama „You lose when you overpay” otrzymała złotą statuetkę za najlepszą reżyserię i dwie srebrne w kategoriach Najlepsze zdjęcia oraz Film - usługi publiczne i komercyjne. Autorem była Change Serviceplan. 

Klatka z filmu „You lose when you overpay”. Change Serviceplan dla G2A

Klatka z filmu „You lose when you overpay”. Change Serviceplan dla G2A

 

Hasło „You lose when you overpay” (w wolnym tłumaczeniu: „Przepłacasz - przegrywasz”) ma podkreślać bardzo niskie ceny sprzętu komputerowego i gadżetów na G2A.com. Pełna nawiązań do świata gier kampania ruszyła w sierpniu 2019 r. Jej bohaterowie kupują sprzęt w różnych miejscach, przepłacając. Kończy się to dla nich wyeliminowaniem, „śmiercią” na wzór bohaterów gier

 

– Świetnie bawiliśmy się tworząc tę kampanię – opowiadają Dominik Przerwa i Marcin Nowakowski z działu kreatywnego Change Serviceplan, autorzy kampanii. – Obudziliśmy w sobie geeków i stworzyliśmy coś naprawdę wyjątkowego. Naszą pracę docenili nie tylko gracze, ale też najlepsi przedstawiciele branży kreatywnej.

 

Festiwal Golden Drum organizowany jest od 1993 w Portorož w Słowenii. Obok festiwalu w Cannes uznawany jest za najważniejsze wydarzenie w świecie reklamy. W tym roku rozdano 62 srebrne i 37 złotych statuetek, a także 9 nagród Grand Prix. Wśród nagrodzonych produkcji znalazły się kampanie firm takich jak G2A.COM, Diesel, IKEA, BNP Paribas, Mastercard, Huawei czy McDonald's.

 

 

Poznaj przewagę Comarch ERP XL

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij