Strona główna »
Biznes »
„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka Dariusza Tworzydło
„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka Dariusza Tworzydło
RZESZÓW, WARSZAWA.
„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie” to nowa dr hab. Dariusza Tworzydło publikacja, której wydawcą jest Difin SA.
Autor, to doświadczony ekspert public relations, założyciel firmy Exacto, pomysłodawca i organizator Kongresu Praktyków PR w Rzeszowie. Zajmuje się dziedziną public relations, także naukowo, wykładał na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Uniwersytecie Wrocławski i Uniwersytecie Warszawskim. Autor i współautor kilku publikacji.
W nowej opisuje szereg metod, procedur, ale także case study, m.in. takich marek jak Boeing, IKEA, Panasonic, Avon, Green Caffè Nero, Drutex S.A., Lot.
- W książce dokonuję obszernej i wielowątkowej analizy kryzysu Szlachetnej Paczki – mówi autor.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij