Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Program Czyste Powietrze - zobacz zasady naboru
Przystanek Czas na podkarpacką młodzież

„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka Dariusza Tworzydło

Opublikowano: 2019-10-22 00:25:03, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW, WARSZAWA.

„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka  Dariusza Tworzydło„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka  Dariusza Tworzydło
„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym” - nowa książka  Dariusza Tworzydło

 

„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie” to nowa dr hab. Dariusza Tworzydło publikacja, której wydawcą jest Difin SA.

 

Autor, to doświadczony ekspert public relations, założyciel firmy Exacto, pomysłodawca i organizator Kongresu Praktyków PR w Rzeszowie. Zajmuje się dziedziną public relations, także naukowo, wykładał na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Uniwersytecie Wrocławski i Uniwersytecie Warszawskim. Autor i współautor kilku publikacji.

 

W nowej opisuje szereg metod, procedur, ale także case study, m.in. takich marek jak Boeing, IKEA, Panasonic, Avon, Green Caffè Nero, Drutex S.A., Lot.

 

- W książce dokonuję obszernej i wielowątkowej analizy kryzysu Szlachetnej Paczki – mówi autor.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij