Warsztaty design thinking Google w Podkarpackim Centrum Innowacji
RZESZÓW. Ponad sto osób uczestniczyło w warsztatach projektowania design thinking.
Design thinking to myślenie kreatywne, które wykorzystywane jest podczas tworzenia nowego produktu lub usługi, jak również podczas wdrażania nowych rozwiązań. Metoda zyskała międzynarodową popularność.
- Teraz ten sposób działania przekazujemy podczas ogólnopolskich warsztatów i spotkań promocyjnych – mówi Marek Nowak z Google Polska.
Organizowane przez Google, rzeszowskie warsztaty projektowania design thinking odbyły się w dniach 18-19 października br. w Podkarpackim Centrum Innowacji. Uczestniczyli w nich przedstawiciele biznesu, kadra inżynierska, pracownicy uczelni, humaniści i artyści.
Podczas pracy z trenerami Google powstały ciekawe rozwiązania w takich dziedzinach jak edukacja, komunikacja miejska, segregacja odpadów, czy też zagospodarowanie czasu wolnego.
Każdy z warsztatów trwał cały dzień. Pomysły dotyczyły różnych dziedzin życia: czytelnictwo, edukacja, komunikacja miejska, segregacja odpadów, pozyskiwanie klientów, promocja, zagospodarowanie czasu wolnego.
- To dobry przykład, tego że design thinking jest metodą o szerokim spektrum zastosowania. Pomysły zostały potem przeobrażone w prototypy i poddane testom przez użytkowników. Wnioski mogą posłużyć do dalszego rozwoju każdego z wygenerowanych prototypów – mówi Anna Stępkowska z Google Polska.
Warsztaty w siedzibie PCI były bezpłatne i odbywały się w ramach programu: „Projektanci Innowacji PFR”.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij