Faktury korygujące PGE Obrót trafiają do klientów
RZESZÓW. Spółka wysyła do klientów faktury korygujące związane z przywróceniem cen za energię elektryczną z poziomu 30 czerwca 2018 r.
Fot. Pixabay/CC0
Faktury korygujące uwzględniają wszelkie różnice w rozliczeniach, wynikające ze zmiany cen i stawek opłat, ze skutkiem obowiązywania od 1 stycznia 2019 r. Zawierają one ważne z perspektywy klienta informacje. Przede wszystkim, pokazują jak wyglądało rozliczenie klienta przed korektą, jak wygląda po dostosowaniu do zapisów ustawy prądowej oraz jaka jest różnica między tymi kwotami.
W zależności od specyfiki rozliczeniowej danego klienta, faktura może składać się z więcej niż 1 strony. Ważne, aby klient zapoznał się z całością dokumentu. Kwoty oszczędności, która zależna jest od zużycia energii elektrycznej, należy szukać na końcu faktury korygującej.
W razie jakichkolwiek pytań związanych z interpretacją umów, faktur i innych dokumentów, PGE Obrót zachęca do kontaktu w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta, poprzez Infolinią PGE 422 222 222 lub mailowo na serwis@gkpge.pl.
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij