Praca w Podkarpackim Centrum Innowacji - menedżer operacyjny
RZESZÓW.
Interim Menedżer ds. Operacyjnych
Zakres obowiązków:
• Opracowanie strategii budowy i rozwoju działu operacyjnego firmy;
• Zarządzanie operacyjne oraz koordynacja działań pracy wszystkich działów w firmie poprzez bieżące kierowanie firmą, nadzorowanie oraz optymalizację kluczowych procesów;
◦ Odpowiedzialność za stworzenie i wdrożenie procesów zarządczych, biznesowych i operacyjnych firmy, w tym ich identyfikacja, definiowanie, planowanie, wdrażanie oraz kontrola.
◦ Przygotowanie i udział w podejmowaniu decyzji dotyczących kierunków rozwoju działalności operacyjnej.
◦ Bezpośredni nadzór nad pracą działu oraz stała współpraca z dyrektorami innych działów.
◦ Odpowiedzialność za rozwój działalności pionu operacyjnego Spółki oraz jego zespołów.
◦ Zbudowanie i zarządzanie systemem komunikacji wewnątrz firmy.
◦ Odpowiedzialność za rozwój personelu i tworzenie pozytywnej atmosfery w zespole dla osiągnięcia założonych celów.
◦ Odpowiedzialność za budowę kultury pracy opartej na wartościach
i ciągłym doskonaleniu.
◦ Zarządzanie zespołem operacyjnym, kształtowanie systemów motywacyjnych i ustalanie wynagrodzeń.
◦ Zarządzanie zewnętrznymi podwykonawcami i doradcami w zakresie prawa pracy i BHP.
◦ Przygotowywanie budżetu oraz celów pionu operacyjnego w okresach miesięcznych i rocznych (3 lata).
• Odpowiedzialność za rachunek zysków i strat oraz płynność;
◦ Nadzór nad tworzeniem rocznych i miesięcznych planów finansowych i ich realizacją w zakresie pionu operacyjnego.
◦ Stworzenie i wykorzystywanie narzędzi do bieżącego monitorowania wyników firmy.
◦ Odpowiedzialność za kontrolę kosztów działalności i optymalizację kosztów pionu operacyjnego.
◦ Nadzór nad pracą działu finansowego, monitorowanie płynności i wyników firmy.
◦ Przedkładanie Zarządowi propozycji decyzji inwestycyjnych.
◦ Nadzór nad procesami zakupowymi.
◦ Zarządzanie rozliczaniem projektów.
◦ Zarządzanie przetargami publicznymi.
• Reprezentowanie firmy na zewnątrz;
◦ Dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności firmy z obowiązującymi przepisami.
◦ Współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla firmy
w zakresie jej działalności operacyjnej.
• Inne zadania wspierające misję PCI.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, biznes, zarządzanie, psychologia organizacyjna, MBA);
• Znajomość i doświadczenie w zakresie Prawa Zamówień Publicznych;
• Znajomość uwarunkowań funkcjonowania Jednostek Samorządu Terytorialnego;
• Umiejętność kierowania zespołem i sprawne organizowanie oraz planowanie pracy podwładnych;
• Umiejętności przywódcze;
• Inicjatywa w podejmowaniu działań;
• Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia;
• Doskonała komunikacja interpersonalna i zdolność nawiązywania kontaktów;
• Umiejętność samokontroli oraz podejmowanie szybkich i trafnych decyzji nawet w sytuacji, gdy brak jest pełnych przesłanek do ich podjęcia, a ponadto zdolność przekonywania do swoich racji;
• Umiejętność pracy zespołowej;
• Kreatywność i samodzielność;
• Samokontrola i umiejętność zachowania niezależnością własnych opinii i sądów;
• Umiejętność pracy pod presją czasu i rzetelność;
• Umiejętność realizacji celów i zapewnienie terminowej realizacji zadań.
Dodatkowe atuty:
• Mobilność
• Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Umowę o pracę (zadaniowy, elastyczny czas pracy);
Pracę w firmie szeroko zorientowanej na rozwój innowacyjności;
Pokryte koszty ewentualnego zakwaterowania podczas podróży służbowych;
Okres zatrudnienia: 3 - 6 miesięcy;
Po pomyślnym zakończeniu zatrudnienia tymczasowego, możliwość uczestniczenia
w konkursie na stanowisko stałe, z umową na 12 miesięcy; następnie z umową do końca trwania projektu.
Zakres wynagrodzenia:
Do negocjacji
Proces aplikacyjny:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie:
1. CV (z uwzględnieniem wymagań stawianych kandydatowi)
2. Listu motywacyjnego na adres mailowy: praca@pcinn.org do dnia 24 sierpnia 2019 roku. W tytule wiadomości prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska: Interim menedżer ds. operacyjnych. Prosimy również o zamieszczenie
w przesyłanych dokumentach niniejszej klauzuli RODO:
„Niniejszym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, w zakresie objętym przekazanym przeze mnie CV dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, jak również w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych na inne stanowiska pracy, odbywających się w PCI.
Powyższa zgoda obejmuje w szczególności przetwarzanie danych osobowych dla celów: nawiązania kontaktu i umówieniu rozmowy kwalifikacyjnej, sporządzenia umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, realizacji innych działań formalnych wymaganych do nawiązania współpracy w przypadku pozytywnego wyniku rekrutacji.
Ponadto przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do przekazanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przekazanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że Administratorem danych jest Spółka Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. T. Lenartowicza 4, 35-041 Rzeszów."
Podkarpackie Centrum Innowacji zastrzega sobie nierozpatrywanie ofert złożonych po terminie, możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.